După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 17 februarie 2014

Biserica SHOW-ului


Biserica contemporana sufera o revolutie in stilurile de inchinare, cum n-a mai fost de la Reforma incoace. Lucrarea spirituala s-a maritat cu filosofia de marketing si acum avem de a face cu progenitura ei monstruoasa. Ea e caracterizata de schimbarea planuita cu grija a imaginii Bisericii in fata lumii. Lucrarea din Biserica este radical schimbata, reorganizata din temelie in incercarea de a o face mai atragatoare pentru necredinciosi.


Expertii ne spun acum ca liderii si pastorii bisericilor care vor sa aiba success trebuie sa-si concentreze energiile in aceasta noua directive: sa creeze pentru necrestini o atmosfera placuta si lipsita de incordare! Dati-le libertate, tolerant si anonimitate. Fiti totdeauna pozitivi si binevoitori! Daca trebuie sa tineti o predica, sa fie scurta si distractiva. Nu fiti moralizatori si in nici un caz sa nu declarati ceva ca fiind obligatoriu. Mai presus de orice, nimeni sa nu simta plictiseala. Bisericile care urmeaza aceste sfaturi vor creste numeric, suntem siguri de lucrul acesta; cele care refuza, sunt sortite scaderii numarului de membrii. […]

Si aceasta nu-i tot. multe dintre aceste slujbe nu mai ofera nici un fel de predica. In schimb, se bazeaza pe muzica parodii si satire, multimedia si alte mijloace de comunicare pentru a transmite mesajul. “Aceasta este o generatie care a crescut cu televizorul” a relatat revistei TIMES un pastor. “Trebuie sa le prezinti religia intr-un mod creativ si vizual”. Unele biserici merg un pas mai departe in aceasta filosofie si renunta si duminica dimineata la predica.

Chiar si muzica si pantomimele sunt alese cu grija ca sa-i faca pe necredinciosi sa se simta bine. Aproape nimic nu este socotit ca nepotrivit: rock’n roll oldies, hituri de disco, heavy metal, rap, dans, comedii, clovni, interpreti de pantomime si magicieni au devenit parte component a repertoriului evanghelic. De fapt, unul dintre putinele lucruri socotite nelalocul lor in biserica acestor zile este o PREDICA limpede si viguroasa. […]

Slabiciunea amvonului astazi nu provine de la niste ticniti furiosi care tin tirade frenetic despre iad, ci este ca urmare a celor care fac compromisuri si care se tem sa predice Cuvantul lui Dumnezeu cu putere si convingere. Cu siguranta ca biserica nu sufera de o supra-abundenta de predicatori sincere si directi, mai degraba, se pare ticsita de clerici care vor sa placa oamenilor.

(material cules de Ovidiu Petric, din Ashamed of the Gospel de John MacArthur)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.