După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 2 martie 2014

Cristian Barbosu: "Din ce în ce mai mulţi pastori încep să-şi recunoască criza din propriile biserici"

"...din ce in ce mai multi pastori incep sa-si recunoasca criza din propriile biserici si cauta ajutor. In ultima evanghelizare pe care am avut-o, intr-o zi, cand trebuia sa predic seara, afland ca sunt in zona de dimineata, am avut 5 intruniri cu echipe de pastori impreuna cu presbiteri sau lideri din bisericile lor, fiecare din locatii diferite, toti insa avand aceleasi intrebari si framantari – frate Cristi ce sa facem, fiindca ceva trebuie facut, nu mai putem continua asa …

 Unora le-am dat sfaturi, cu altii doar am plans si m-am rugat fiindca mi-am dat seama ca nu pot face nimic. Am stat de vorba cu un pastor 3 ore, si mi s-a rupt inima sa vad cum omul asta de 6 ani de zile este legat si nu poate sa faca nimic in biserica lui, care e in coma (asta am simtit-o eu predicand acolo), fiind restrictionat de un comitet care mentine aceasta stare de ani de zile, crezand ca apara Evanghelia, cand ei de fapt inabusa viata bisericii si distruge viziunea unui pastor.

 Mult din viata unei biserici tine de conducerea ei, si nu doar de pastor, ci si de cei ce sunt langa el, care ori ii dau aripi, ori i le frang. Si asta vi-o spun din experienta proprie. Dumnezeu sa se indure de pastori dar si de comitetele bisericilor noastre."

Citeste intregul articol-interviu AICI


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.