După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 19 iunie 2014

Scrisoare deschisă din partea rectorului ITP, Corneliu Constantineanu, cu privire la Sam Solomon și ITP

Stimate frate pastor Cristian Ionescu,
În legătură cu fr. Sam Solomon, nu știu cine și cu ce intenție v-a dat informații eronate și v-a dezinformat, dar ceea ce scrieți dvs. pe blog este o minciuna și o denaturare crasă a adevărului. Va prezint mai jos felul în care s-au desfășurat lucrurile:
Duminica seara, pe 1 iunie, fr. Emil Meștereagă, președintele Comunității Regionale București, mi-a spus în treacăt, fără a-mi da detalii, despre această posibilă vizită. În aceeași duminică, seara, am primit un telefon de la Daniel Bujeniță și Ghiță Rițișan că fr. Solomon trece prin Bucuresti luni, zburând din Cluj, și că ar putea ține o prelegere la ITP. Le-am spus că mă bucur foarte mult de aceasta oportunitate, mai ales că am auzit numai lucruri bune despre el. Le-am spus fraților că la ora 14:00 toți studenții termină cursurile, așa că toți vor putea beneficia de prelegerea lui Sam Solomon la ora respectivă. Frații au revenit cu un telefon și mi-au spus că el nu poate ține prelegerea atunci, pentru că are avionul în acea după-masă.
Am fost contrariat de această situație și l-am întrebat (nu fără o anumită iritare) pe Ghiță Rițișan de ce nu mi-a spus măcar cu o zi sau două mai repede despre această posibilitate, ca să găsim un timp bun pentru invitat, ca să poată vorbi studenților). În urma discuției frații au decis ca fr. Solomon să rămână în Cluj la un alt eveniment, luni dimineață. În orice caz, nu s-a comunicat clar către ITP că nu mai vine.
Fiindcă pastorul Emil Meștereagă vorbise separat cu studenții, câțiva dintre ei l-au așteptat cu mașina ITP la aeroport, iar când au văzut că fr. Solomon nu a aterizat, m-au sunat din aeroport pentru a mă întreba ce să facă! În fapt, vizitatorul hotărâse să nu mai zboare la București în acea dimineață Ne-a părut foarte rău că lucrurile nu au fost organizate în mod eficient acum, dar am vorbit cu pastorul Emil Meștereagă că îl vom aduce pe Sam Solomon la București cu alt prilej, cât de curând posibil, astfel încât studenții să aibă ocazia să-i asculte cursurile/prelegerile.
Aceasta este situația exactă privitoare la cele întâmplate în urmă cu două săptămâni. Azi dimineață, după ce am scris acest paragraf, i-am sunat pe toți cei trei frați implicați, ca să verifice dacă și ei au aceeași înțelegere – și toți trei au confirmat că exact așa stau lucrurile. De aceea le-am trimis și lor acest email.
Așadar, nu a fost vorba de vreun refuz din partea mea sau de vreo agenda personală sau instituțională ascunsă! Îmi pare rău că ați dezinformat și indus în eroare multă lume prin postarea dvs.
Aș aprecia mult dacă ați publica acest răspuns pe blogul dvs., pentru ca cei care au fost induși în eroare să aibă posibilitatea de a ști exact, de la cei implicați în discuție, care este adevărul. Vă mulțumesc.
Cu stimă,
Prof. univ. dr. Corneliu Constantineanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.