După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 30 decembrie 2014

Florin Ianovici - 2014

Maleahi 3:16 "Atunci şi cei ce se tem de Domnul au vorbit adesea unul cu altul; Domnul a luat aminte la lucrul acesta şi a ascultat; şi o carte de aducere aminte a fost scrisă înaintea Lui, pentru cei ce se tem de Domnul şi cinstesc Numele Lui."
Roxana are bucuria unui copil și zâmbetul unei zile de mai. Nimeni nu s-a mirat când a ales să cănte în cor. Cântecul și Roxana se împletesc în mod natural.
În august își programase nunta când cancerul a lovit necruțător. Am rămas fără cuvinte. Când m-am rugat pentru ea i-am spus să creadă că Dumnezeu o vindecă. M-a privit și mi-a spus: ,,dacă dumneavostră îmi spuneți că Dumnezeu mă vindecă, eu cred’’.
Toată biserica s-a rugat și a postit pentru ea. Dani, logodnicul ei, nu a dat niciun pas înapoi. Cea mai mare minune în viață este aceea de a purta chipul lui Hristos. Dani este o minune de om.
Nunta lor a fost atât de frumoasă…!
După tratament și operație, după o luptă în rugăciune și post a venit și vestea de final de an: nicio urmă de cancer nu s-a mai găsit. Ne-am rugat cu lacrimi și am înălțat steagul biruinței printre credincioși. Am fluturat steagul birunței și pentru Gabriela și pentru Toni…! Dumnezeul nostru face minuni.
Multe s-au întâmplat în acest an dar nu îmi aduc aminte decât de biruințele Lui. Ochii mei au văzut minuni în rugăciuni ascultate, în izbăviri miraculoase și mai ales în purtarea Lui de grijă.
Singurul care a fost lumina anului 2014 este Dumnezeu. Vorbiți între voi și priviți spre Dumnezeul care ne-a purtat în carul Lui de biruință. Vestiți lucrările Lui și lăudați numele Său.
Vă prețuiesc și vă doresc în 2015 ca mâna bună a Domnului Hristos să fie cu și peste voi!
Florin Ianovici

Vezi şi ultimele noutăţi în pagina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.