După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 31 decembrie 2014

Florin Ianovici - Final de zi, de an!

Firesc este să am emoții pentru că e final de an. Nu simt însă vreo emoție aparte la gândul că traversăm ultima zi din 2014. Viața s-a mutat de mult timp din afară înlăuntru. Nu realitatea vieții, ci semnificația ei mă interesează.
Oamenii caută noi hotare în speranța unor împliniri care nu venit în 2014. Dar să aștepți lucruri noi cu același vechi și tocite neputeri e absurd. Împlinirile nu se obțin sub artificii de revelion și rugăciuni chircite de emoția unui nou hotar, ci prin truda zilnică a unui suflet oțelit în focul dragostei de Dumnezeu.
Orice am îmbrăca diseară, oricât de frumos am alege ambientul și oricât de îmbelșugată va fi masa, vom fi săraci sau bogați prin ceea ce suntem în Hristos.
Azi suntem obligați să căutăm zâmbetul, urarea de bine și veselia pentru că e final de an și trebuie să petrecem. Dar omul bun și credincios e veșnica sărbătoare și poartă cu el mereu atât emoția începutului cât și bucuria sfărșitului.
Nu mă cântăresc doar azi pentru că am învățat cuvântul: trecător. 
Nu mi-am rezervat doar ziua de azi pentru lacrimi pentru că m-am împrietenit cu ele mai demult. 
Nu caut zâmbetul și mulțumirea pe 31 decembrie pentru că biblia e cartea vieții, nu a unei zile și ea îmi dăruiește fericire. 
Nu aștept această zi pentru a cântări faptele pentru că Isus Hristos e Domnul fiecărei zile, nu doar pe 31 decembrie.

Nu ziua de azi e dătătoare de nădejde, ci Hristos. 
Nu anul ce vine e așteptarea de mai bine, ci Hristos. 
Nu jurămintele mele sunt tăria mea, ci Hristos. 
Nu revelionul e sărbătoarea mea, ci sfinții din țară. Și oridecâte ori pășesc pragul părtășiei în rugăciune cu cei credincioși am un ospăț necurmat în Domnul.

De aceea voi zice: Psalmii 33:21 "Da, inima noastră îşi găseşte bucuria în El, căci avem încredere în Numele Lui cel sfânt."
La mulți ani, iubiții Domnului!
Florin Ianovici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.