După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 28 ianuarie 2015

Nicu Wagner: "Am scos din repertoriul bisericii cântări care nu au de-a face cu Scriptura"

...Intenţia mea nu este de a învinui pe cineva, ci de a începe să facem curăţenie în ceea ce pretindem şi numim "cântări de laudă". La rândul meu, am scos din repertoriul bisericii destul de multe cântări care nu au de-a face cu Scriptura. 

Sunt "piese muzicale" adevărate declaraţii de dragoste, care le poţi dedica, cânta "lui" sau "ei". De ce le este ruşine compozitorilor (unora doar), să se inspire din Scriptură? De fapt, toate cântările trebuie să aibă în centru pe Cristos şi Jertfa de la Golgota! Amin. 

Prima cântare de laudă consemnată pe paginile Scripturii spune la un moment dat: "Atunci Moise și copiii lui Israel au cântat Domnului cântarea aceasta. Ei au zis: „Voi cânta Domnului, căci Și-a arătat slava..." 
"Domnul este tăria mea și temeiul cântărilor mele de laudă..." (Exod cap. 15) 

Fiţi binecuvântaţi de Domnul fraţi cântăreţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.