După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 27 iunie 2015

† Mike Olari – Titel Maghiar, misionarul impostor!

Datorită faptului că Titel a ținut în decursul anilor legătura cu zeci sau poate chiar sute de oameni și pe foarte mulți a reușit să ne convingă că este un misionar real, acum când aflăm realitatea, ne este foarte greu să credem. Acest lucru s-a întâmplat și cu mine, de aceea mi-a trebuit ceva timp ca să ajung la o concluzie.
Știu că mulți dintre cei ce veți citi acest articol și concluzia la care am ajuns, veți fi șocați (cum am fost și eu), dar adevărul trebuie spus indiferent care este el. Cu toate că postarea de astăzi îmi propusesem să o expun mai târziu, totuși datorită faptului că lumea așteaptă și părerea mea finală, o să încep cu finalul poveștii despre Titel.
Tot timpul acesta de când s-a întâmplat așa zisul „ATENTAT” (din Indonezia), am încercat să aflu adevărul. Acesta a fost motivul pentru care am apelat la FBI, plus că am făcut și alte demersuri, doar pentru a mă convinge, că ceea ce publicul va afla în final, este real. Este adevărat că foarte mulți, atunci când a apărut vestea despre acel presupus „ATENTAT” și faptul că Titel era în comă, cu toată inima am făcut tot ce am știut și am putut mai bine ca să ajutăm. Este adevărat faptul că, eu fiind într-o legătură mai strânsă cu acest Titel, am refuzat să cred că omul ăsta (sau oricine altcineva) ar fi în stare de o asemenea înșelătorie.
Un alt lucru care m-a făcut să-l cred, a fost și faptul că niciodată nu mi-a cerut bani și nici nu am auzit să fi cerut altor persoane cu care a ținut legătura.
Astăzi, când scriu acest articol, încă mai cred că Harul lui Dumnezeu îl mai poate schimba și poate ar fi bine dacă ne-am ruga pentru el în această direcție, având nevoie de rugăciune acum, mai mult ca oricând. Starea lui este atât de nenorocită, după cum veți putea afla și din corespondența noastră de mai jos.
În același timp, celor care au fost deranjați de articolele mele scrise în favoarea lui Titel, VĂ ROG SĂ MĂ IERTAȚI. Intenția mea nu a fost să sprijin un IMPOSTOR, nici să dezinformez pe cineva sau să induc în eroare, ci să ajut un misionar care a convins zeci sau chiar sute de oameni că el este real și că există. Sper să avem cât mai curând un punct de vedere și din partea autorităților.
Pentru început, v-aș ruga să citiți corespondența mea (o mică parte) cu Titel și să vă faceți personal o părere despre cât de dibaci pot fii unii în a trăi o viață dublă. Desigur, pentru noi creștinii, sunt mai greu de înțeles astfel de lucruri, dar iată că ele există.
Cu siguranță, acest caz nefericit ne-a dat o lecție de viață și cred că vom fi foarte atenți de acum în colo, cui îi mai dăm crezare, iar ADEVĂRAȚII MISIONARI nu pot decât să facă eforturi mult mai mari ca să convingă faptul că ei sunt reali și că fac o misiune reală, dar și că merită să fie sprijiniți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.