După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 14 august 2015

✉ Scrisoare misionară: Zsolt Nagy

O chemare... un răspuns!
    Pregătiri de plecare în Peru

    Căci aşa ne-a poruncit Domnul: „Te-am pus ca să fii Lumina neamurilor, ca să duci mântuirea până la marginile pământului.” (Faptele apostolilor 13:47)

  Acesta este versetul prin care Mântuitorul nostru scump mi-a adresat o chemare personală, în septembrie, anul 2011, ca să fiu lucrător în secerişul Lui.

    Fiindcă m-am născut într-o familie de credincioşi, de mic copil am avut acces liber la Cuvântul lui Dumnezeu. Am auzit Evanghelia vestită de nenumerate ori, totuşi mi-a luat 15 ani până am ajuns să o primesc ca un îndrumător din partea Tatălui meu ceresc.

    Crescând în biserică, deseori mi-am pus întrebarea: care este scopul lui Dumnezeu cu viaţa mea? Această întrebare m-a însoţit pe parcursul anilor, în liceu, la locul de muncă şi mă aflam într-o căutare continuă. Ştiam că Dumnezeu are un scop cu viaţa mea. Ştiam că sensul vieţii trebuie să fie ceva mai mult decât munca, banii, „distracţia” şi alte lucruri trecătoare, dar nu găseam un răspuns clar.

     Din copilărie, Dumnezeu a sădit o sămânţă în inima mea. O mică flacără, slăbuţă care ardea pentru El şi pentru misiune. Când ardea mai puternic, când era gata să se stingă. Însă această flacără a rămas în inima mea. Simţeam că Dumnezeu mă cheamă în lucrarea Lui, dar nu eram destul de hotărât ce să fac cu viaţa mea. Până în clipa în care ca răspuns la atâtea rugăciuni, El mi-a confirmat voia Lui prin versetul de mai sus: „Te-am pus ca să fii lumina neamurilor”. Era o chemare clară şi insistentă. Dar în acelaşi timp cu această chemare au apărut şi dorinţele mele de a-mi organiza viaţa după cum gândeam eu.

    Au trecut ani de zile aflându-mă în această luptă, până când dragostea nemărginită a Tatălui meu mi-a zdrobit mândria, mi-a călăuzit paşii şi m-a ajutat să-i spun: „Iată-mă! Trimite-mă”.

    După confirmarea chemării Lui, ca semn de ascultare căutam să împlinesc Cuvântul Domnului. Astfel, m-am înscris, şi am absolvit cu ajutorul Lui o Şcoală biblică de 2 ani şi, apoi, Şcoala de misiune transculturală Kairos, de la Suceava, unde Domnul mi-a deschis ochii şi mai mult şi mi-a înflăcărat inima cu dragostea Lui pentru misiune.

    Am primit chemarea, am căutat să mă pregătesc pentru slujire şi acum Dumnezeu mi-a dat şi o direcţie încotro vrea să mă trimită. Prin harul Domnului, am ajuns să cunosc o familie de misionari români, familia Acatrinei, care lucrează în Atalaya, Peru, şi doresc ca împreună cu ei să mă implic din toată inima şi cu toată viaţa mea în lucrarea lui Dumnezeu.

    Cu ajutorul Domnului, în septembrie, anul acesta, doresc să plec în Peru pentru un timp mai scurt (3 luni) pentru a mă pregăti pentru slujirea între triburile care încă nu Îl cunosc pe Dumnezeu. Îi mulţumesc Domnului pentru că biserica mea din Crasna mă susţine în această decizie şi că este gata să fie părtaşă acestei lucrări.

     Fiind implicat în lucrare şi în biserica de unde provin (predicare, evanghelizare, lucrarea cu tinerii şi cu copiii), mulţi mă întreabă: „Cum poţi să pleci într-o ţară străină când la noi, în România, e o nevoie aşa de mare de lucrători? Nu e frumos să răspund cu o întrebare la întrebare, dar acum o voi face: Iubiţii mei, vi se pare corect ca unii să audă de două, de trei ori, de sute de ori despre Dumnezeu, iar alţii să moară fără să audă măcar o dată Evanghelia şi despre Dumnezeu? Dacă şi vouă vi se pare nedrept acest lucru, vă invit să ne unim în rugăciune pentru aceşti oameni.

    Doresc din toată inima, ca Domnul să mă folosească în lucrarea Lui. Şi dacă El are în plan să mă trimită între aceşti oameni, nu pot să fac altceva decât să mă aplec cu recunoştinţă, să-I mulţumesc că m-a mântuit şi să-L slujesc toată viaţa mea. Doamne, ajută-mă să fac acest lucru!

    Ca această lucrare să meargă înainte, avem nevoie de genunchi aplecaţi pentru rugăciune, de inimi înflăcărate pentru Domnul şi pentru lucrarea de misiune şi de fraţi şi de surori care să ne susţină în RUGĂCIUNE, venind înaintea tronului ceresc şi mijlocind pentru noi în fiecare zi.

     Aşadar, în încheiere aş dori să vă las câteva motive de rugăciune.

 
Rugaţi-vă:
·  ca Domnul secerişului să mai ridice şi alţi lucrători şi dintre Bisericile maghiare.
·  pentru ocrotire în această călătorie;
·  ca Domnul să mă călăuzească în continuare şi să mă folosească unde şi cum vrea El;
·  ca Domnul să-mi dea înţelepciune şi pricepere să pot învăţa cât mai repede limba spaniolă (limba oficială a ţării);
·  şi nu în ultimul rând şi pentru suport finainciar, ca această lucrare să înainteze spre gloria Numelui lui Dumnezeu.

     
Timpul este scurt şi revenirea Mirelui este aproape. Dorinţa mea este ca El să mă găsească lucrând pentru El şi doresc ca slujirea mea să fie un stil de viaţă şi o jertfă placută înaintea Lui.

 
 Vă mulţumesc pentru susţinerea în rugăciune! Dumnezeu să vă binecuvinteze!

  
Al vostru frate în Hristos,
       Zsolti Nagy


 

Zsolt Nagy
Crasna, România
Contact:
        TEL: 0752145116
        EMAIL: 
nzsolty_22@yahoo.com
Nr. Cont: RO83BRDE320SV20936253200


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.