După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 24 octombrie 2015

Alin Jivan – Jurnal din Uganda

Astazi, am trait una dintre cele mai frumoase experiente. Am redescoperit bucuria pe care am pierdut-o atunci cand mi-am concentrat atentia doar asupra mea si asupra nevoilor mele.
Sunt in Africa si sa nu credeti ca am gasit o mina de aur sau diamante, ci o multime de copii orfani (in jur de 600 ) si mai multe persoane cu dizabilitati care au cantat cu multa pasiune si bucurie.
M-au facut sa plang, sa dau din maini si din picioare atunci cand ei dansau plini de bucurie, si sa imi doresc sa fac mai mult pentru ei,

In timp ce asteptam sa inceapa programul la biserica, am vazut o camioneta care transporta nu mai putin de 45 de persoane care stateau in picioare si cantau despre Salvatorul lor, despre Isus. A fost inaltator...
Impreuna cu Misiunea Speranta si Lift Up Jesus Ministries, i-am imbratisat, le-am impartit tricouri, dulciuri, rechizite, si ne-am bucurat impreuna de o masa imbelsugata.

Cu dragoste in Hristos Isus, Alin jivan
Kabale - Uganda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.