După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 15 martie 2016

† Comisia Afaceri Sociale a Adunării Parlamentare a Consiliului Europei a respins raportul cu privire la mamele surogat...

Dumnezeu a dat astăzi o mare victorie parlamentarilor creștini din APCE. Doi dintre cei implicați în această luptă grea, Valeriu Ghilețchi, din Moldova și Ben Oni Ardelean din România, ne spun ce s-a întâmplat:

Valeriu Ghilețchi: "O luptă foarte grea, dar care s-a încununat cu o victorie frumoasă. În urmă unor dezbateri fierbinți, am reusit împreună cu alți colegi să convingem Comisia Afaceri Sociale, APCE, să respingă în final controversatul raport cu privire la mamele surogat, care propunea propriu-zis legalizarea surogatului. 

Cu diferența de un singur vot, am obținut această victorie. Rugăciunile multora si protestele de azi dimineață din fața sediului Consiliului Europei au fost din plin răsplătite..."

Ben Oni Ardelean: "Azi am castigat o mare batalie: la sedinta comisiei ce a dezbatut proiectul "mamei surogat", dupa ce de luni de zile ne certam (in incercarea de a arata conflictul de interese a raportoarei Dr. Sutter - ce practica asta in Belgia /India; dupa ce am reusit sa amanam, sa cerem respingere etc.), azi am fost nevoiti sa ajungem la discutarea raportului pe fond. 

De dimineata au fost in fata Consiliului EU proteste cu sute de oameni in sustinerea noastra. Plin de politie. Nici metroul nu a oprit la statia din apropiere, fiind blocata de politie. Am pregatit toata strategia, amendamente si am discutat ce face fiecare. Pe majoritatea articolelor am fost la paritate, iar decizia a fost a presedintei comisiei care a votat impotriva noastra (desi era cipriota si din PPE!). Totul se juca la limita, asa ca doar o parte am reusit sa castigam. La final Dumnezeu a facut o minune: 15 voturi pentru sustinerea raportului, iar 16 pentru respingerea lui in totalitate!!!! Slava Domnului!"

Mulțumim lui Dumnezeu pentru creștinii care și-au asumat responsabilitatea de a promova și susține valorile creștine în politică. Ei au nevoie de rugăciunile noastre și de suportul nostru.

Samy Tuțac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.