După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 29 martie 2016

Jurnaliștii.ro: DECLARAȚIE SCANDALOASĂ. Ministrul Muncii nu a înțeles nimic din cazul Bodnariu

Cazul familiei Bodnariu a făcut înconjurul lumii, datorită mediatizării intense, și a produs indignare și revoltă față de Barnevernet din cauza modului brutal în care i-a luat pe cei cinci copii de lângă părinți. Cu toate acestea, un ministru tehnocrat nu vede nimic nelalocul lui în modul cum au acționat angajații norvegieni de la Protecția Copilului.
Ana Costea, ministrul Muncii este de părere felul în care autoritățile norvegiene de protecție a copilului au acționat în cazul Bodnariu, nu ține de duritate, ci au fost ”simple măsuri de disciplină”, care nu ar ”strica să se aplice și în România”.
Nu știu dacă despre duritate este vorba. Eu aș numi mai degrabă disciplină, să știți, nu neapărat duritate. O rigoare și o disciplină. (…) Cred că sunt necesare și în Direcțiile de Protecție a Copilului din România (…)Eu zic că, în general, în întreaga activitate, pentru că democrația, cel puțin în concepția mea, nu înseamnă haos, că oricine face ce vrea, ci înseamnă disciplină, rigoare și respectarea instituțiilor statului. Eu asta mi-aș dori”, a declarat ministrul Muncii la Digi24.
„Credeți-mă, dacă nu ar fi fost opinia publică, erau pierduți pentru totdeauna. Asa, mai există speranță…Norvegienii sunt presați din toate părțile. Șansa constă în SOLIDARITATEA noastră. De aceea mi-am dat demisia. Există o sansă pentru copiii Bodnariu. Oficial, Justiția e independentă in Norvegia. Ca pretutindeni, de altfel… Dacă eu vin cu niste exemple care demonstrează contrariul însă, mulți vor crede că sunt nebun… Dar, acesta e adevărul.“, ne-a declarat recent George Alexander, românul care s-a făcut remarcat în plin scandal legat de cazul Bodnariu prin criticile dure pe care le-a adus sistemului de Protecție al Copilului din Norvegia.
Continuarea pe www.jurnalistii.ro
Vezi și:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.