După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 9 iunie 2016

Cultura Vieții.ro: Cum au respins părinții croați educația sexuală obligatorie în școli

Jurnalista Karolina Vidovic-Kristo, sancționată pentru că a indrăznit să dezvăluie la TV faptele pedofilului Alfred Kinsey și programa sa dementă de educație sexuală. Autor: Tanya Granic Allen, sursa: LifeSiteNews.com
Alfred Kinsey – acest nume ar trebui sa ne provoace indignare. Daca nu, atunci nu cunoaștem nici omul, nici lucrarea lui, nici ceea ce a lasat in urma sa.
Sunt una dintre acele persoane care nu auzisera de Alfred Kinsey, așa-numitul parinte al educației sexuale. Eu, ca mulți alții din generația mea, am trecut prin educația sexuala in școala și nu m-am gandit cu adevarat niciodata de ce invațam ceea ce invațam. Din experiența mea, am trecut prin programul „Fully Alive”, intr-o școala catolica din Ontario, unde am aflat despre parțile detaliate ale organelor genitale feminine și masculine in clasa a VI-a și, apoi, despre masturbare, in clasa a VII-a. Am ramas dezgustata, ca tanara fata, dar m-am gandit ca probabil așa trebuia sa fie.
Apoi am descoperit-o pe Karolina Vidovic-Kristo și pe Alfred Kinsey. Aceasta descoperire a avut loc in 2013, cand ma documentam asupra unui articol pe care il scriam despre Croația și despre educația sexuala nou introdusa acolo. Cum tatal meu este un imigrant croat in Canada, incercam sa fiu la curent cu evenimentele la zi din patria tatalui meu. In 2012, guvernul croat a introdus educația sexuala in programa școlara revizuita, ceea ce a starnit indignare. Cea care a sunat alarma in legatura cu aceasta programa a fost Karolina Vidovic-Kristo, o jurnalista respectata de televiziune, angajata a unui post TV public.
Continuarea pe www.culturavietii.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.