După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 29 iunie 2016

NewsBv.ro: Maria Grecea se implică în salvarea copiilor braşoveanului Florin Barbu de adopţia cuplului homosexual

Marți, 28 iunie, în cadrul lucrărilor Comisiei pentru comunitățile de români din afara granițelor țării, l-am avut invitat pe dl. Florin Barbu, brașoveanul care locuiește în Marea Britanie, și ai cărui copii au fost instituționalizați, iar apoi încredințați unei familii de homosexuali. Cazul a șocat opinia publică din România, fiind vorba de un nou abuz îndreptat împotriva copiilor unei familii de români.
Îmi exprim dezacordul total față de decizia autorităților britanice și sunt profund îngrijorată de situația celor doi copii ai familiei Barbu, în special datorită mediului în care au fost plasați. Măsurile luate de autoritățile din Anglia sunt de neconceput într-o societate cu principii sănătoase. Mă întreb cum a fost posibil ca acei copii, care au cetățenia română, să fie instituționalizați, iar ulterior oferiți spre adopție, de autoritățile altui stat.
Mai mult decât atât, consider că plasarea lor într-un cuplu de homosexuali, fapt de neconceput pentru sistemul românesc de drept, arată disprețul britanicilor pentru români, fapt ce îmi întărește convingerea că ne confruntăm cu un nou caz similar celui prin care a trecut familia Bodnariu din Norvegia.
Atunci când am aflat de cazul familiei Bodnariu, am decis să mă implic pentru a-i ajuta pe acei părinți care au fost despărțiți de copii, printr-o decizie injustă. Alături de colegii mei din Parlament, am participat la toate demersurile necesare pentru reîntregirea respectivei familii. Consider că suntem datori să ne implicăm și în cazul expus astăzi de domnul Florin Barbu, tatăl celor doi copii.
În urma discuțiilor purtate cu dl. Barbu am ajuns la concluzia că autoritățile române au fost sesizate mult prea târziu, când procesul se afla într-o fază avansată, astfel încât, în acest moment nu au mai rămas prea multe căi de urmat.
Continuarea pe www.newsbv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.