După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 19 iulie 2016

† Apel la rugăciune pentru Marinela G.!

Dragi frati si surori,
 
Mâna Domnului nostru Isus Hristos sa fie peste voi!

Numele meu este Meda, vin din Brașov si in momentul la care voi citiți acest mesaj sunt la spital, in Cluj!

Sunt aici, nu pentru mine, ci pentru mama mea. 
Ea este sora in Hristos cu voi, iar motivul pentru care va scriu este următorul:
Va voi spune o mică povestioara 
😊

Ea, Marinela vine dintr-o familie de creștini de multe generații, unde Dumnezeu a fost prezent permanent.

La 25 de ani a găsit cel mai minunat bărbat de pe pământ cu care s-a căsătorit si impreuna au fost binecuvântați cu o fetița, minunata spun ei, adică eu, Meda!

Totdeauna am spus ca ma iubește Domnul mai mult decat pe toată lumea din Brasov la un loc, si va rog nu fiți geloși, dragostea Lui este infinita! 

La 28 ani, pe cand eu aveam doar 3 ani Domnul a hotărât sa ni-l ia pe tata, care era pilot in lotul național de acrobație aviatica si a căzut cu avionul in timpul unui miting aviatic. A urmat un cancer la Col, operat la Cluj, apoi după 3 luni, doua operații de ocluzie intestinală si peritonita la Brașov! 
Toți cei apropiați se pregăteau de ce era mai rău. 
Cei de la Biserica Baptista Speranta au stăruit in rugăciune impreuna cu pastorul de atunci David Butts iar Gloria lui Dumnezeu nu a încetat sa apara!
Medicii nu dădeau nicio șansa pacientei Gheorghe, dar Domnul nostru bun avea alt plan cu fiica lui! 
Operația s-a închis de la sine si organismul a devenit tot mai puternic pana s-a vindecat complet! Slăvit sa fie Domnul!

Acum, după 25 de ani, cand am eu 28 de ani, ne-am întors la Cluj!
 
Problemele de data aceasta sunt tot grave!
Dumnezeu ne vorbește si ne trimite la Cluj in Februarie!
După o săptămana hotărâm ca vom face operația la intestine, operatie care durează 6 ore, intra ca un caz de studiu pentru ca este imposibil fizic ce se întâmpla in burtica mamei mele dar operatie care decurge bine. Ziua 6 de la operatie apar probleme la vezica. 
O fistula veche de 25 ani, care face probleme acum! 
Se intervine si la operația numărul doi, după 3 luni de spitalizare aici, la Cluj, operatie care rezolva parte mare din probleme! 
Medicii ne spun ca totul este in regula, chiar daca vom pleca acasă cu un anus contra naturii, totul trebuie sa meargă spre bine! 

Dragii mei frati si surori, in ziua cand s-a scos tubul de dren, o bucata din intestin a fost agățat si fisurat!
 
Ca urmare a trebuit desfăcută operația si curățata! 
De o săptămana mama mea este la terapie intensiva cu burtica desfăcută, cu un tub de dren la fistula. 
Acum așteptam sa se întărească organismul ca sa poată rezista următoarei operații, care după spusele medicilor trebuie sa fie ultima! 

Eu stiu un singur lucru!
 
Credința mea in lucrurile care nu se vad rămâne neclintita!
AM NEVOIE DE AJUTORUL VOSTRU! 
Rugăciunea voastră contează! Stiu si cred cu toată ființa mea, cu fiecare celula ca impreuna ca un singur trup ne putem ridica vocea către Dumnezeu! 
El este Medicul suprem, El poate sa o faca bine pe mama! 
Am nevoie de timpul vostru in rugăciune!
Rugati-va pentru vindecare! 
Va rog arzător sa va rugați ca organismul mamei mele, sa fie întărit, si vindecat!
Slava lui Dumnezeu se vede!!! El este aici! 
Veniti cu mine in rugăciune la ora 18.00, eu staruiesc in fiecare zi începând cu aceasta ora! Am credința ca impreuna putem!

Domnul nostru sa va protejeze la umbra si dragostea aripilor Lui!
Meda G. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.