După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 5 iulie 2016

Evenimentul Zilei.ro: DRAMA COPIILOR ROMÂNI ADOPTAȚI DE UN CUPLU DE HOMOSEXUALI ENGLEZI CONTINUĂ. Tatăl copiilor povestește cum s-a luptat cu autoritățile engleze pentru custodia copiilor.


Florin Barbu este un brașovean stabilit în Marea Britanie, căruia statul englez i-a luat copiii. Românului i s-a interzis să mai publice poze cu micuţii săi pe Facebook. Mai mult, cei doi copii au fost daţi spre adopţie unui cuplu de homosexuali englezi. Revoltat, Florin Barbu a stat aproape două săptămâni în greva foamei la Strasbourg. 


Atunci, într-un mesaj, Florin Barbu spunea:
"Ce inimă aveţi voi să distrugeți copiii mei şi viața mea, să îmi trimiteţi scrisoare că vă pare rău, dar nu îmi dați copiii. Sincer, a venit timpul să înțelegeți și să acceptați că banii nu cumpără totul. Să presupunem prin absurd că mă arestați, apoi, când ies, mă opresc direct la CEDO în Greva Foamei. Se poate vedea intenția clară că doriți să țineți copiii mei cu forța acolo. Dumnezeu e cu mine, simt că nu fac nimic rău luptând pentru copiii mei".
Invitat aseară în platoul Știrilor B1 TV, Florin Barbu a povestit cum au ajuns autoritățile britanice să îi ia copiii.
”Totul a început în octombrie-noiembrie 2013, după câteva certuri în familie. Cei de la Protecția copilului din Anglia au fost anunțați că doi micuți asistă la certuri în familie. Au intervenit cei de la protecția copilului, spunându-ne la început că ne vor ajuta să trecem peste probleme, încă au rămas doar promisiuni. Niciodată nu ne-a fost oferit nici cel mai mic sprijin. (...)  Copiii nu erau în pericol. Noi niciodată nu ne-am certat cu copii sau să fim abuzivi față de ei. Au venit și au început să facă un raport. Cel mai mult aveau treabă cu mama (...) că nu are grijă de copii, că alăptează sub influențe morfinei. Toate aceste rapoarte erau făcute de față cu mama și cei de la Protecția copilului, deci nu a existat niciun martor”, a povestit bărbatul.
Continuarea pe www.evz.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.