După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 29 iulie 2016

† Pastor Nelu Floarea – COMUNICAT


Redacția NewsNet Creştin a primit recent o serie de materiale informative cu caracter defăimător la adresa unor lideri evanghelici. Materialele sunt semnate cu numele pastorului Bisericii "Cetatea Sfântă" Târgovişte, Nelu FLOAREA. Precizăm că acestea au fost distribuite de autor şi la o listă impresionantă de e-mailuri aparținand liderilor evanghelici, bisericilor şi diverselor instituții din România şi diaspora. NewsNet Creştin a refuzat publicarea acestor materiale. Ulterior am primit din partea pastorului Nelu Floarea o solicitare pentru publicarea comunicatului de mai jos.

Stimati slujitori,
       Har si pace de la Dumnezeu! Sunt Nelu Floarea, pastorul Bisericii Penticostale "Cetatea Sfanta" din Targoviste si coordonator de zona al Judetului Dambovita!
Imi pare rau ca trebuie sa intervin intr-o asemenea situatie reprobabila, cu care eu nu ma ocup si pe care eu o dezavuez intr-un mod radical, pentru ca autorul email-urilor si materialelor defaimatoare nu sunt eu ci un altul care mi-a folosit identitatea mea si a bisericii pe care o slujesc, consemnand in numele meu minciuni generatoare de confuzie si menite sa destabilizeze si sa distruga  slujitorii Domnului, aducand totodata denigrare si blama lucrarii lui  Domnezeu!
Mentionez ca eu nu detin cont pe canalul de youtube, iar contul de email pe care il utilizez este cetateasfanta@yahoo.com (acesta purtand numele bisericii pe care o pastoresc, nicidecum numele meu).
Dezaprob cu tarie aceste practici "necrestinesti", comunicandu-va ca eu nu sunt autorul acestor scrieri sau publicari ce contin materialele defaimatoare in cauza, ci un alt rau-voitor a creat in numele meu atat adresa de email cat si un canal de youtube, folosindu-mi numele si poza mea cu scopul generarii unor minciuni.
Propun, pe aceasta cale, luarea unor masuri disciplinare in dreptul acestor persoane cu astfel de practici viclenesti si mincinoase, estomparea acestor zvonuri inselatoare si multa rugaciune ca lucrarea lui Dumnezeu sa propaseasca si slujitorii Domnului sa-si poate continua lucrarea cu bucurie, in pace, astfel incat nicio bariera sau denigrari nefondate sa nu-i poate dobori, ci sa aiba izbanda in ogorul Domnului.
Asa sa ne ajute Dumnezeu!
Cu multa pretuire, pastorul Bisericii Penticostale "Cetatea Sfanta" din Targoviste si coordonator de zona al Judetului Dambovita, Nelu Floarea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.