După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 22 august 2016

Tribuna.md: Valeriu Ghilețchi: Sînt gata să-mi asum această misiune crucială

În cadrul unui interviu acordat portalului TRIBUNA, deputatul Valeriu Ghileţchi, care a anunţat recent că va candida la Preşedinţia RM, a vorbit despre motivele ce l-au determinat să ia decizia respectivă, despre climatul în care se va desfăşura actuala campanie electorală, pe ce electorat concret mizează, ce calităţi ar trebui să întrunească, în opinia sa, viitorul şef al statului etc.
T: Dle Ghileţchi, aţi anunţat recent că veţi candida independent la funcţia de Preşedinte al RM. Ce V-a determinat să faceţi acest pas?
V.Gh.: Am decis să mă implic în viața politică a țării la sfîrşitul anilor 90. Alegerile parlamentare din 1998 au adus la guvernare o coaliție alcătuită din partide pro-europene. Deşi la început perspectivele erau destul de bune, la scurt timp ne-am confruntat cu o serie de crize. Cea mai profundă din ele a fost cauzată de lupta dintre Preşedintele RM şi majoritatea parlamentară. Ca să putem pune capăt acelei confruntări, un grup de parlamentari, printre care am fost şi eu, au decis să inițieze modificarea Consituției la capitolul alegerii Președintelui, transferînd această prerogativă Parlamentului. Ne-am propus să urmăm alte modele europene, modele care oferă mai multă stabilitate şi conlucrare între ramurile puterii. Din păcate, în ultimul moment, la insistența Partidului Comuniştilor, a fost introdus un amendament care a schimbat numărul de voturi necesare pentru alegerea Preşedintelui de la 51 la 61. Amendamentul a dat peste cap ideea autorilor modificării constituționale. Mai mult ca atît, el a generat o serie de noi crize. Timp de 10 ani am avut parte de trei dizolvări de Parlament şi am fost fără un Președinte ales timp de aproape 3 ani. După cum stiți, pe 4 martie 2016, în urma sesizării pe care am avut onoarea să o prezint, Curtea Constituțională a declarat neconstituțională modificarea făcută în vara anului 2000 şi a deschis din nou calea pentru alegerea directă a şefului statului.
Am făcut această introducere lungă ca să scot în evidență un aspect foarte important – alegerile prezidențiale din acest an ne pot ajuta să facem un salt puternic înainte sau ne vor arunca cu 16 ani înapoi, aprofundînd şi mai mult actuala criză politică. Ca să nu admitem repetarea crizelor prin care am trecut, este nevoie de un Preşedinte care să fie un adevărat mediator între ramurile puterii şi care ar putea uni întreaga societate dezbinată de-a lungul celor 25 de ani de independență.
M-am lansat în această campanie pentru că știu ce avem de făcut și sînt gata să-mi asum această misiune crucială fără de care nu vom izbuti să avem pace și bunăstare în țară. O casă dezbinată în ea însăsi nu poate dăinui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.