După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 11 septembrie 2016

Samy Tuțac – Ce a învățat lumea după 9/11? Nimic!


Îmi va fi greu să uit ziua de 11 Septembrie 2001. Eram în avion când au început atacurile din America. Zburam de la Londra la Budapesta. Nu poți să nu te gândești ce ai fi făcut dacă erai în unul din avioanele folosite de acei barbari. Apoi, nu pot să uit cum bisericile de toate confesiunile s-au reumplut în America. Oameni care plângeau, îngenuncheau, se rugau și chemau numele lui Dumnezeu. 

Am crezut că va începe o trezire spirituală fără precedent în generația noastră. Deja visam cum această trezire va trece Oceanul Atlantic și va reaprinde bisericile adormite din Europa. I-am scris unui pastor dintr-o biserică baptistă foarte puternică din America. 

I-am împărtășit entuziasmul meu cu privire la milioanele de americani care umpleau până la refuz bisericile. Mi-a scris înapoi și mi-a spus: "Nu e ceea ce crezi, nu se întorc la Dumnezeu, e doar o reînviere a patriotismului. O să vezi, în câteva săptămâni o sa treacă tot entuziasmul acesta, iar la rugăciune vor veni doar cei care veneau și până atunci". 

Nu l-am crezut. Am sperat să se înșele, dar omul a știut ce spune. Astăzi dupa 15 ani îmi amintesc cu emoție de acele zile și nu pot să nu mă întreb: ce a învățat lumea după 9/11? Din păcate, în afară de progresism, multiculturalism, inclusivism, gender ideology, all-gender restrooms...NIMIC.

Sper să nu se împlinească zicala: "cine nu învață din istorie riscă să o repete". Dacă nu cumva s-a împlinit la Madrid, Londra, Bruxelles, Paris...

Samy Tuțac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.