După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 27 octombrie 2016

Adevărul.ro: Scrisoarea lui Clai, americanul care cere să fie recunoscut ca soţ al unui român: „Cerem doar să ni se permită să trăim în România ca orice cuplu“. CCR decide azi


Curtea Constituţională judecă joi, 27 octombrie, dosarul în care doi bărbaţi cer recunoaşterea căsătoriei lor pronunţate în Belgia. Românul Relu Adrian Coman şi americanul Robert Clabourn Hamilton, ambii în vârstă de 44 ani, formează un cuplu din 2002, şi-au unit destinele în 2010, iar din 2013 se luptă cu justiţia din România pentru a fi declaraţi şi aici o familie.

Judecătorii CCR au decis noi audieri în dosar pentru a putea da un verdict, dar Robert Hamilton nu va putea apărea în faţa instanţei. El a trimis o depoziţie oficială, în care îşi expune punctul de vedere pentru acceptarea mariajului gay de către autorităţile române. 

„Din august am un nou loc de muncă şi nu pot pleca de la serviciu şi regret că nu pot veni în România, ţară pe care am ajuns să o iubesc prin dragostea pe care o port familiei mele. 

Trebuie să recunosc însă că fiecare vizită în România, pe lângă bucuria de a fi alături de familia noastră şi de prieteni implică şi uriaşa temere că, dacă unuia dintre noi i se întâmplă ceva rău, dacă am avea un accident, o problemă de sănătate, orice dificultate, am fi trataţi că doi străini şi nu ne-am putea asigură mai departe sprijinul necondiţionat care ne-a definit cuplul de mai bine de 14 ani. 

Călătorim mult împreună şi peste tot suntem o familie, aşa că pentru noi e dureros că în România nu suntem recunoscuţi aşa cum suntem. Noi nu cerem autorităţilor române să avem parte de un tratament diferit. Cerem doar să ni se permită să trăim mai departe, inclusiv în România, ca familie căsătorită, cu planuri de viaţă şi aspiraţii comune, aşa cum ar avea orice cuplu bazat pe respect şi iubire, indiferent că ar fi homo sau heterosexual. 

Alături de soţul meu Relu Adrian şi de familia noastră din România şi Statele Unite, voi aştepta cu multă speranţă şi emoţie decizia dumneavoastră, pentru ca în curând să mă pot simţi acasă şi în România. Indiferent de decizia Curţii, sentimentele mele pentru Adrian şi familia noastră nu se vor schimba pentru că ele mă definesc ca adult. Însă o decizie prin care admiteţi excepţia de neconstituţionalitate ridicată de noi ne va arată că înţelegeţi şi preţuiţi, la nivel uman, familia noastră. 

Prin decizia dvs. puteţi valida, în faţa statului român, sentimentele noastre şi familia pe care am construit-o, validare prin care va creşte siguranţa noastră şi putem avea un viitor în România“, a transmis Robert Clabourn Hamilton.

Citeşte mai mult pe : www.adevarul.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.