După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 14 octombrie 2016

Max-Media.ro: Deputatul Mircea Roșca spune că nu mai candidează pentru un loc în Parlament și că se dedică lui Dumnezeu

Fostul președinte al PNL Prahova, Mircea Roșca, a postat un anunț pe o rețea de socializare, în care spune că nu mai candidează pentru un nou mandat în Parlament (de altfel, nici nu mai figura pe lista organizației județene, din cauza criteriilor de integritate promovate de liberali – n.r.), că mulțumește pentru miile de mesaje de susținere și că se dedică lui Dumnezeu de acum încolo.
AM DECIS SA NU MAI CANDIDEZ la alegerile parlamentare din decembrie si am hotarat sa aleg noua mea viata in care il voi sluji pe Dumnezeu prin toata credinta, trairea si faptele mele! Am sa raman in continuare in conducerea PNL, partidul caruia i-am fost loial aproape 20 de ani, cu tot devotamentul si efortul meu nelimitat. PNL are acum un proiect care sper ca va insanatosi clasa politica , iar criteriile de integritate arata transparent linia pe care vrea sa o urmeze. Sunt sigur ca experienta si expertiza mea va fi in continuare de folos partidului si ca se va apela la mine in proiectele viitoare. Eram dator sa va informez si de aceea am fost atat de explicit. Profit de ocazie pentru a va cere iertare tuturor celor carora v-am gresit sau v-ati simtit lezati de atitudinea mea veche.”, scrie Mircea Roșca.
Continuarea pe www.max-media.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.