După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 22 decembrie 2016

Andreea Marin a împlinit 42 de ani: "Fac pasul spre o nouă vârstă bucurându-mi sufletul cu cartea minunată semnată de Mina Ianovici. Autoarea mi-a trimis cartea în dar, iar eu ştiu că nu puteam primi ceva mai potrivit pentru acest moment al vieţii mele. Hrană pentru spirit şi suflet, căci de alte daruri nu am trebuinţă... "

Andreea Marin împlineşte joi (22 decembrie) 42 de ani. Deşi ziua ei din acesta an o prinde în plin divorţ de medicul Tuncay Ozturk, "Zâna" dă dovadă de optimism şi nu se lasă doborâtă de schimbările prin care trece.

Dovadă o stau mesajele de pe contul său de socializare, în care Andreea are mereu gânduri bune şi încearcă să vadă partea frumoasă a vieţii. Acum, de ziua ei, vedeta a scris câteva cuvinte despre o carte care a impresionat-o şi pe care autoarea i-a trimis-o în dar. Cadoul s-a dovedit a fi cum nu se poate de potrivit şi i-a dat un nou imbold Andreei. Mai mult, bruneta a recunoscut că dragostea fetiţiei ei, Violeta, este tot ce îi trebuie, dar şi oamenii buni din jurul ei. 

"Candva, am postat aceste versuri gasite intamplator, fara sa stiu autorul, incercand fara succes sa il aflu. Astazi adorm si fac pasul spre o noua varsta bucurandu-mi sufletul cu cartea minunata semnata de Mina Ianovici , pe care tot un inger trebuie sa ma fi ajutat sa o gasesc. Autoarea mi-a trimis cartea in dar, iar eu stiu ca nu puteam primi ceva mai potrivit pentru acest moment al vietii mele. Hrana pentru spirit si suflet, caci de alte daruri nu am trebuinta. Am dragostea piticutei ce-mi doarme in brate, am credinta si, in jur, langa mine la nevoie, oameni frumosi si buni... Cautati versurile acestei autoare de o profunzime si sensibilitate iesite din comun, spun asta cu mana pe inima. Somn lin, vis senin, ingerii sa va vegheze si sa va fie aproape!", a scris Andreea pe un site de socializare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.