După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 28 decembrie 2016

Ghiță Ignat – Mesaj din pușcărie pentru Becali

Pe data de 25 decembrie 2016, una dintre televiziunile de știri din România a difuzat un interviu în direct cu domnul Gheorghe Becali, interviu realizat acasă la dumnealui. Fiind în penitenciar am timp mult la dispoziție, astfel urmăresc în special televiziunile de știri.
L-am văzut pe acest bărbat dezlănțuit ca o fiară, spunând lucruri slabe și multe lucruri lipsite de sens. N-ar fi fost pentru prima oară, însă de această dată a atins subiecte sensibile, foarte sensibile. Au trecut două zile și n-am văzut nici un om de televiziune să ia atitudine, probabil că în contextul politic actual, ceea ce spune Becali nu are mare importanță.
Vă înșelați dacă gândiți așa, are importanță ce zice acest om, de ce? Pentru că are o mare notorietate, mulți fani, conduce o echipă cu un mare număr de fani, iar atunci când iese cu declarații, mulți sunt ochi și urechi.
Scriu acest mesaj, deși nu sunt un om care ar putea fi ascultat, mai ales că sunt un deținut, scriu dintr-un penitenciar, sunt șanse mici ca dintre aceste rânduri să ajungă și la urechile domnului Becali. O fac însă din inimă și din dragoste pentru Dumnezeu și pentru semeni.
Domnule Becali sunteți un om care susține că ați citit Scriptura: ce spune Biblia despre cei care seamănă vânt? Culeg ce? Culeg furtună!
Nu intru în multe detalii, nu știu cine vă dă învățătură sau de unde ați citit „pildele” pe care ni le-ați spus în direct în seara de Crăciun, însă ceea ce dumneavoastră ați transmis, pe lângă faptul că nu are nimic din Biblie sau creștinesc, a fost din punctul meu de vedere (permiteți-mi să folosesc o expresie de-a dumneavoastră) mai degrabă, un mesaj drăcesc.

Om bun, Dumnezeu, în primul rând nu este „religie”, nici „ură”, nici „mândrie”. Am crezut că odată cu condamnările primite veți fi mai smerit, mai înțelept, vă spun asta în calitate de om care v-a simpatizat la un moment dat. Scriu aceste rânduri în calitate de creștin, de om care speră ca Dumnezeu să vă deschidă ochii și inima pentru a vedea în ce mare minciună trăiți.
Iisus Hristos, pe care adesea Îl pomeniți, n-a fost un bătăuș, nici un certăreț, citiți ce spune Cuvântul lui Dumnezeu despre Mântuitorul: „Iată Robul Meu pe care L-am ales, Preaiubitul Meu, în care sufletul Meu îşi găseşte plăcerea. Voi pune Duhul Meu peste El, şi va vesti Neamurilor judecata. El nu Se va lua la ceartă, nici nu va striga. Şi nimeni nu-I va auzi glasul pe uliţe. Nu va frânge o trestie ruptă şi nici nu va stinge un fitil care fumegă…” Evanghelia după Matei 12:18-20.
De care duh sunteți însuflețit când tunete și fulgere ies din gura dumneavoastră? Ce fel de creștinism promovați când oricare om ce nu gândește ca dumneavoastră devine o țintă a cuvintelor de ocară, în loc să devină o țintă a rugăciunilor dumneavoastră?
Ne-ați spus despre faptul că învățătura pe care dumneavoastră ați primit-o spune că lovindu-ți dușmanii cu palmele îți „sfințești mâinile”. Ce Biblie citiți dumneavoastră? Uitați ce spune cea pe care o am eu în celulă: „Dar Eu vă spun: iubiţi pe vrăjmaşii voştri, binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă, faceţi bine celor ce vă urăsc şi rugaţi-vă pentru cei ce vă asupresc şi vă prigonesc” Evanghelia după Matei 5:44.
Încă un lucru, ne-ați povestit acea „pildă” despre preotul care dacă îl găsești beat în șanț, nu zici și nici nu gândești conform cu ceea ce vezi, ci mergi și îi săruți mâna, astfel te umpli de duh. De ce fel de duh te umpli? Pentru că Sfânta Scriptură ne vorbește aspru împotriva celor ce beau: „Episcopul (preotul, slujitorul lui Dumnezeu) să fie fără prihană, bărbatul unei singure neveste, cumpătat, înţelept, vrednic de cinste, primitor de oaspeţi, în stare să înveţe pe alţii. Să nu fie nici beţiv, nici bătăuş, nici doritor de câştig mârşav, ci să fie blând, nu gâlcevitor, nu iubitor de bani” 1Timotei 3:2,3.
Unii se amuză pe seama celor spuse de dumneavoastră și zic că sunteți inofensiv, eu vă consider mai degrabă periculos prin ceea ce spuneți.
Când vine vorba de Dumnezeu și de mântuirea sufletului meu alerg la Scriptură, acolo aflu direct de la sursă tot ce vreau să știu. Dar câți oameni fac lucrul acesta? Mulți iau de bună ceea ce aud de la dumneavoastră, înțelegeți de ce am scris că sunteți periculos prin ceea ce spuneți?
Mă rog ca Dumnezeu să vă descătușeze din această închisoare a urii în care diavolul vă ține încă închis. Sunt sigur că mai sunt și alți creștini care se roagă ca nu numai dumneavoastră, dar toți oamenii să cunoască pe Dumnezeul cel adevărat. Iar Dumnezeul cel adevărat este dragoste, bunătate, blândețe, pace, bucurie, răbdare, facere de bine, credincioși, înfrânare a poftelor – Galateni 5:22.
Probabil că nu veți băga în seamă acest mesaj, mai ales că vine din pușcărie, însă eu am scris pentru că așa am simțit, nu am scris din ură, ci mai degrabă din dragoste, din dorința sinceră de a vă spune că drumul urii este un drum greșit și că există pericolul ca promovând acest drum să faceți și pe alții să meargă pe el.
Dumnezeu să vă binecuvânteze cu o minte și o inimă înțeleaptă!
Articol preluat cu permisiunea autorului de pe www.georgeignat.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.