După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 30 decembrie 2016

† Mesaj nou de la Cristian Barbosu privind starea lui de sănătate: "Am terminat primul ciclu al tratamentului. Slavă Domnului şi vă multumesc pentru rugăciunile voastre! În jurul datei de 15 Ianuarie, doctorii vor face din nou biopsie şi alte teste să vadă stadiul de evoluţie/involuţie al cancerului..."

Dragă Ani şi Mike,
Iată mai jos informaţii actualizate privitor la sănătatea mea. Doar ce am terminat primul ciclu al tratamentului. Slavă Domnului şi vă multumesc pentru rugăciunile voastre – nu am avut nici un efect advers de la tratament.
Am putut să fac tratamentul în Timişoara (45 minute distanţă), săptămânal, într-un spital public cu foarte mulţi pacienţi, dar totodată având nenumărate oportunităţi de a le împărtăşi Evanghelia şi a mă ruga împreună cu ei. Mulţumesc lui Dumnezeu că nu m-am îmbolnăvit de altceva, aşa cum se întâmplă în multe spitale din România. Am început deasemenea un tratament complementar pentru a-mi întări imunitatea şi pentru a diminua efectele adverse, dieta care constă într-o schimbare radicală a regimului meu alimentar (fără carne, lactate, zahăr, carbohidraţi, gluten) – totul trebuie să fie organic şi crescut acasă. Este foarte greu să găseşti produse naturale crescute acasă, într-o Eră a supermarketurilor, însă am găsit nişte fermieri care cresc doar organic, fără alte chimicale. Deasemenea, zilnic iau câteva duzine de vitamine, uleiuri esenţiale şi unele suplimente, unele care nu sunt foarte uşor de găsit în România. Am slăbit 14 kg în 3 luni, deci cred că arăt ca un fotomodel acum 🙂
Momentam am întrerupt tratamentele pentru o lună, pentru ca trupul să se poată reface după primul ciclu al tratamentului care a fost un fel de artilerie grea pentru ultimele 6 săptămâni. În jurul datei de 15 Ianuarie, doctorii vor face din nou biopsie şi alte teste să vadă stadiul de evoluţie/involuţie al cancerului. În funcţie de acest rezultat, vor prescrie urmatorul ciclu de tratament împreună cu toate hârtiile necesare, pentru a vedea dacă Guvernul va acoperi aceste cheltuieli. Primul ciclu de tratament şi spitalizare a fost plătit de către Guvern (aproximativ 2000 de euro zilnic) ceea ce a fost o binecuvântare imensă. Vă rog să vă rugaţi ca şi cel de-al doilea ciclu să fie aprobat deasemenea.
Continuarea pe www.family2fam.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.