După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 12 ianuarie 2017

Marinel Blaj – Astăzi Adi Hentea împlineşte 35 de ani! Dumnezeu a ascultat rugăciunile noastre: După prima intervenţie chirurgicală Adi spune că deja vede lumina!

Astăzi, fratele şi bunul meu prieten Adi Hentea împlineşte 35 de ani! Şi, cum era normal, fiindcă nu pot să fiu alături de el – ah, distanţele acestea! – am ales una dintre fotografiile în care suntem împreună. Măcar aşa!
Mă gândeam aseară, în timp ce vorbeam la telefon cu scumpa lui soţie, Adina, care mă punea la curent cu o mulţime de detalii referitoare la operaţiile şi tratamentul pe care le urmează Adi în aceste zile în tentativa medicilor de a-i reda vederea la singurul ochi care poate fi salvat, mă gândeam aşadar că mai am ceva să-i spun… Şi nu-mi aminteam nicicum.
Acum, dimineaţa, m-am trezit cu gândul: hei, dar azi e ziua lui Adi! Asta voiam să-i spun aseară!
Ei, nu-i nimic, îi spun azi, şi ceea ce vreau să-i spun este că nu-i doresc altceva decât ca Dumnezeu să-i facă singurul, unicul cadou care i-ar produce lui Adi o bucurie absolută. LUMINA!
Dumnezeu a ascultat rugăciunile noastre. După prima intervenţie chirurgicală Adi spune că deja vede lumina! Nu e minunat Dumnezeul lui şi al nostru?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.