După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Nicolae Geantă – Felicitări domnule Trump! Am înțeles de ce pastorii din USA sunt de partea dvs. Pentru că doriți să îl aduceți din nou pe Dumnezeu în Statele Unite!


Congratulations sir Trump!

Nu mă uit la televizor. Dar ieri am avut ocazia să văd jurământul de președinte al domnului Donald Trump. Primul om al planetei. Nu i-am auzit niciodată un discurs. Nu mă interesa. Însă speach-ul din 20 ianuarie de la Capitoliu m-a fascinat. Am lăcrimat deși nu sunt american!

Nu sunt analist politic și nu vreau să fiu, dar am auzit la DJT ceea ce vreau de ani buni să aud de la politicienii români, de la pastori și preoți: "când ne vom ridica toți împreună, nimeni nu ne va putea sta în față!". Domnul Trump a spus despre USA. Eu cred asta despre Biserică. Dacă se ridică împreună nimeni nu-i poate sta înainte! Nici islamul, nici terorismul, nici diavolul! Și mă rog, de ce n-ar crea unitate și românii pentru România?

Spunea președintele USA la final că "securitatea tării e asigurată de specialiști..., și peste ei de Dumnezeu". Asta a spus-o liderul celei mai puternice armate a lumii! Apoi, a încheiat cu "God bless America"! Da, Dumnezeu e singurul care face o națiune prosperă. Nu democrația, liberalismul, sau conturile în euro și dolari.

Felicitări domnule Trump! Acum am înțeles de ce pastorii din USA sunt de partea dvs. Pentru că doriți să îl aduceți din nou pe Dumnezeu în Statele Unite!

PS: Din prima zi ajuns la "butoane", domnul Trump a șters pagina sodomiților de pe site-ul Casei Albe! Urmează să reintroducă rugăciunea în școli. Și alte evenimente crestine! Nu știu cât știe domnul Trump, dar noi știm: Creștinismul se ridică sau se prăbușește odată cu America.

Nicolae.Geantă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.