După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 21 aprilie 2017

Pastor Michael Simonis — L-am cunoscut pe Mihai Luca...

Din nefericire nu am putut ajunge la inmormantarea vechiului meu prieten Mihai Luca, pe care l-am cunoscut de mai mult de trei decenii...
L-am cunoscut pe Mihai Luca:
- in primii ani de relatie ca un crestin cu zel, integru, amenintat si alungat de securitate, si poate tocmai de aceea cu si mai mare dragoste pentru o lume pierduta...
- dupa Revolutie, ca un lider cu o viziune puternica nu numai pentru biserica locala ci nationala. A luptat ca bisericile crestine sa prinda sansa unei noi epoci de istorie bisericala in Romania...
- l-am cunoscut mai tarziu ca frate pe cai gresite. Nu era mandru de ele. Le-a numit, mult mai tarziu, "anii de desert". A fost oare singurul cu perioade departe de fata cerului?
- si l-am cunoscut pe Mihai Luca in ultimiile luni si saptamani ca pocait cu adevarat, care in comunicarile din casa parinteasca din Vitcani, cat si de pe patul de la spital nu era numai cu constiinta impacata ci si cu Dumnezeu. Iar aceasta realitate, din fericire, n-o poate schimba nimeni.
Asadar in amintirea mea pe Mihai Luca il pastrez ca prieten pretios si exemplu minunat al harului divin!

Michael Simonis, Pastor, Elvetia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.