După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 29 iunie 2017

Tony Berbece — Ce mi-a tulburat vancanța în Veneția

Am fost cu trupa Profides zilele trecute în Firenze pentru un concert și o nuntă, iar la întoarcere am vizitat și Veneția pentru câteva ore deoarece era în drum și era păcat să ratăm acest oraș superb.
Toate bune și frumoase. Aleile înguste și întortochiate pline de oameni și de magazine sunt un deliciu. Apa verde ca smaraldul nu miroase dezgustător cum se zice, ci doar pe alocuri mai simți câte un damf de baltă dar suportabil.

Ne-am rătăcit de câteva ori dar e o plăcere să te rătăcești în Veneția. Niște tipi mai bruneți ne-au cerut 2 euro de persoană pentru că ne-au pus în palmă câteva boabe de orez ca să hrănim porumbeii. Am scăpat cu 70 de cenți pentru tot grupul.
Când să plecăm, văd doi bărbați albi care se jucau cu o fetiță mulatră. Încercau să pară grijulii și drăgăstoși cu acea fetiță. Mi-am dat seama imediat că erau gay și că înfiaseră un copilaș. Toți oamenii se uitau la ei ca la un circ dar nimeni nu zâmbea. Cei care par așa de îngăduitori și înțelegători cu "iubirea" lor, nu mai sunt chiar așa de zâmbăreți când văd efectele acestei dezordini morale.
Într-o clipă mi-am imaginat cum va fi viața acelei fetițe, care în loc să vadă un tată si o mamă, fie ei și adoptivi, va vedea doi bărbați care vor încearca să își paseze reciproc fie rolul de mamă fie rolul de tată.
Îmi aduc aminte de copilăria mea. Când tata mă învăța să fiu responsabil și gata să iau viața în piept, iar mama mă învăța gingășia și tandrețea. Mama mă certa și corija cu blândețe, iar tata cu o asprimie polițienească. Amândoi au fost ca sarea și zahărul în viața mea. Dar să te trezești în fiecare dimineață și să strigi tată și sa vină doi bărbați la tine este nenatural. Când ne întoarcem împotriva firii nu vom putea culege din societate normalitate. Efectele secundare ne vor tulbura groaznic.
Acum nici un secol acești oameni erau tratați, ajutați să se îndrepte și mulți dintre ei erau salvați dintr-o debusolare fizică și morală. Astăzi sunt încurajați prin legi și parade și, culmea, li se mai dau și copii. E cineva care vede toate astea și, așa cum spune Biblia, pedeapsa pentru ei și cei care-i încurajează este chiar în carnea lor.
Așadar, homosexualii dacă vor copii să accepte vindecarea și să și-i facă singuri în cadrul unei familii adevărate.
Doamne îndură-te și ajută-ți Biserica să lumineze și să săreze în aceste vremuri tulburi!

Tony Berbece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.