luni, 3 iulie 2017

Alfa Omega TV: O mamă și-a reîntâlnit fiul după aproape 50 de ani de rugăciune


La vârsta de doar 2 ani, Kirk Kellerhals a fost adoptat de la un orfelinat din Vietnam. Fiind crescut în America de către părinți creștini, bărbatul de 47 de ani nu și-a imaginat că se va întâlni vreodată cu mama lui biologică.
Kirk Kellerhals: Am crescut știind că am fost adoptat, dar credeam că părinții mei au murit în războiul din Vietnam.
Însă situația a fost alta.
Kirk Kellerhals: Am avut parte de câteva zile lungi. Nu pot să îmi imaginez cât de lungă a fost călătoria pentru ea. 
Situația s-a schimbat în mod uimitor după ce Kellerhals a primit un email de la o femeie care l-a îndemnat să o sune.
Kirk Kellerhals: Alo!
Thuy-Nga Thi Nibblett: Da. Alo, m-ai sunat ?
Kirk Kellerhals: Da, v-am sunat înapoi la acest număr.
Thuy-Nga Thi Nibblett: Îmi caut fiul. Mult timp l-am tot căutat și cred că tu ești!
Să trecem la ziua de 6 iunie 2017 când știrile CBN a documentat întâlnirea mult așteptată dintre Kellerhals și mama lui biologică Thuy-Nga Thi Nibblett. Nibblett și soțul ei au venit din San Antonio la Virginia Beach pentru emoționanta întâlnire. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.