După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 31 iulie 2017

O mamă, dezgustată de acțiunea de propagandă a homosexualilor, acuză Facebook „pentru că încurajează unul dintre cele mai infecte năravuri omenești”: „Știu exact, cu nume și prenume cel puțin două persoane din lista mea care iau bani de la LGBT”

Demersul Coaliției pentru Familie privind inițiativa legislativă a cetățenilor de revizuire a Constituției României pentru ocrotirea familiei continuă să stârnească opinii pro și contra.

Angela Tocilă a scris pe site-ul său despre modificările efectuate de Facebook și care încurajează minoritățile sexuale în raport cu ceilalți oameni. Aceasta precizează că propaganda homosexuală de pe rețelele de socializare este bine pusă la punct, existând chiar și persoane plătite pentru acest scop.

„Pentru că facebook a devenit aproape nefrecventabil și pentru că încurajează unul dintre cele mai infecte năravuri omenești, delațiunea, voi scrie aici ceea ce prin degetele unor utilizatori de FB care raportează organizat, în haită tot ceea ce nu le convine, mai ales când vine vorba de minoritățile sexuale, a devenit tabu... Asta dacă, desigur, nu te umpli de curcubee, laude și inimioare la postări pro minoritari. N-ar fi o problemă dacă așa cum li se permite lor să-și facă propagandă, iar unii dintre ei o fac pe bani, chiar știu exact, cu nume și prenume cel puțin două persoane din lista mea care iau bani de la LGBT, ni s-ar permite și nouă, celorlalți, care avem o părere contrarie lor, să ne-o putem exprima, fără ca FB să intervină, așa cum nu intervine când raportezi decapitări, lapidări și execuții în masă, căci FB nu găsește nimic ofensiv în așa ceva, dar găsește deosebit de ofensiv ca cineva să nu scoată curcubee prin toate orificiile, mort de admirație față de „frumusețea” și „iubirea” manifestată fără opreliști pe această rețea de socializare de către susținătorii minorităților sexuale.

Am spus și repet, nu mă interesează ce fac alții în așternut. Nu e treaba mea, nu vreau să știu, așa cum nu vreau să știu în ce fel se manifestă în pat heterosexualii, ce fantezii au și cum și le pun în aplicare. N-am făcut paradă niciodată de sexualitatea mea și de aceea mă aștept ca nici alții să n-o facă pentru că vorbim de intimitatea fiecaruia. Nu vorbesc de pudoare ci de un bun simț elementar, că doar și asta ne deosebește de animale, ne căutăm locuri unde să nu ne vadă nimeni când facem sex. Nu suntem nici câini să rămânem înciotați pe străzi, nici maimuțe să ne-o tragem pe ce cracă vrem. Suntem oameni, se presupune civilizați și tocmai de asta, pe mine, personal, mă deranjează exibiționismul de la paradele gay, mă deranjează că-i sfidează pe cei care cred că lumea are o ordine și un curs firesc în timp, în funcție de necesități și instinct. Unii vor argumenta că, minoritari fiind,  pentru ca doleanțele lor să fie cunoscute, trebuie să se manifeste în public, pe orice cale le-ar aduce satisfacția obținerii a ceea pentru ce militează. Da, e adevărat, totuși, ofensiva din ce în ce mai puternică manifestată prin toate mijloacele media a dus la intimidarea și reducerea la tăcere a oricărei voci care îndrăznește să exprime o altă părere. Ori eu nu vreau să fac parte dintr-o turmă care se teme de reacțiile celorlalți sau de închiderea unui cont de facebook. Nu m-am născut dintr-o relație începută pe facebook, n-am crescut pe facebook și, cu siguranță, n-am să mor la mijlocul unei fraze scrise pe facebook, tocmai de asta mă simt datoare să cer să mi se respecte opinia, mai ales când ceea ce scriu nu conține înjurături și trivialități, pentru că, recunosc, folosesc cam toate cuvintele limbii române și nu mă jenez deloc s-o fac. Nu mi se pare normal să fiu pedepsită pentru că îndobitocirea în masă a ajuns la nivelul în care normalul devine anormal și a fi heterosexual devine o rușine, un semn de primitivism. 

Continuarea pe www.activenews.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.