După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 1 septembrie 2017

Lidl a dat jos crucile de pe ambalajele iaurturilor grecești

Italienii au fost primii care au observat că de pe ambalajele de iaurt grecesc au fost eliminate crucile de pe cupolele albastre ale celebrelor biserici din insulele grecești, scrie ActiveNews.ro. A venit rândul belgienilor să constate că nemții de la Lidl au dat jos crucile de pe bisericuțele prezentate pe ambalajul iaurturilor.

Pe motiv că vor să respecte diversitatea religioasă, cei de la Lidl au trecut la șters. Și au eliminat dintr-un foc, de la produsele grecești prezente pe rafturile magazinului, unul din cele mai importante simboluri ale peisajelor elene: crucea de pe cupolele bisericilor ortodoxe.

Fotoshoparea le-a sărit în ochi multora, așa că au reclamat presei că nu li se pare normal ca un magazin să vândă produse grecești, pe ambalajele cărora sunt reprezentate imagini semnificative pentru cultura elenă, dar din care, in mod evident, au fost eliminate simboluri precum crucea.

Jurnaliștii de la RTL au încercat să ia un punct de vedere de la  Lidl. Și au aflat că folosirea simbolurilor religioase este evitată „pentru că nu dorim să excludem nicio religie”. „Suntem o companie care respectă diversitatea și asta explică designul acestui ambalaj”, a precizat un purtător de cuvânt.

RTL comentează, in final, ironic, că, într-o perioadă a „știrilor false” (fake news), la Lidl pot fi găsite și „imagini false” (fake pictures”).

Imaginile i-au făcut pe unii internauți să spună că vor boicota  Lidl.

În urma valului de indignare, grupul Lidl și-a cerut scuze. „Intenția noastră nu a fost niciodată să șocăm, evităm utilizarea pe ambalaje a simbolurilor religioase pentru a păstra neutralitatea față de toate religiile, iar dacă măsura a fost percepută diferit cerem scuze celor care au fost șocați”, a precizat purtătorul de cuvânt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.