După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 24 septembrie 2017

Nu doar LIDL a dat crucile jos de pe ambalajele iaurturilor grecești! Corectitudinea politică iși întinde tentaculele și în România: Toate produsele lactate purtând marca "Nucet - Bunătăți Mănăstirești" folosește pe ambalaje imaginea unei biserici ortodoxe cu turle deposedate de cruci!

Încă din 2015, Incomod-Media.ro aducea în atenția opiniei publice faptul că asa-numitele "bunătăți mănăstirești" sunt de fapt produse de o societate comercială care folosește abuziv imaginea Mânăstirii Nucet cu precizarea că  produsele sunt "lactate făcute cu har în bună rânduială mănăstirească". Vezi articolul AICI. Nu acest aspect ne interesează însă pe noi acum.

Scriitorul  Alexandru Petria semnala ieri pe pagina sa de facebook următoarele: 
"După cum se vede clar sigla mărcii are în componență imaginea unei biserici ortodoxe, mai nou fără crucea de pe turle. 
Dragi prieteni, cred că nu ar strica să share-uiți această imagine a "corectitudinii politice"!
Ar fi interesant un punct de vedere al producătorului. Poate ne explică şi nouă cam cum vine să ai «Bunătăți mănăstireşti» cu biserica fără cruci!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.