După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 9 octombrie 2017

Dan Cristian Ionescu 🔴 Vă fac o mărturisire care desigur o să îmi atragă oprobriul comunităților LGBT. În vara anului 1979 am arestat 4 homosexuali! Pe toți într-o singură săptămînă, pe cînd eram procuror...

...Sîntem în pragul unui nou referendum, unul care acum 15 ani părea absurd, dar trăim timpuri absurde. Un referendum care să definească ce este familia, ce înseamnă soții. De două milenii creștinii știu foarte bine ce înseamnă familia, iar soții înseamnă un soț și o soție. Dar uite că se contestă în prezent ceea ce știm de milenii!
Știți care este paradoxul? Toate relele prezente vin din țările creștine, care în prezent se definesc doar ca fiind de cultură creștină. Valoarea supremă a creștinismului este Adevărul, așa cum ne-a spus însuși Mîntuitorul (Eu spre aceasta m-am născut și pentru aceasta am venit în lume, ca să mărturisesc adevărul” – Ioan, 18.37).
Și totuși, în țările creștine sînt trimiși în închisoare cei care spun adevărul despre exagerările sioniste asupra holocaustului (de aproape trei sferturi de veac știm că în lagărele naziste au murit 12 milioane de oameni, dintre care jumătate evrei, cei mai mulți la Auschwitz-Birkenau – de peste două decenii la Auschwitz placa comemorativă în care se menționau 4 milioane de victime a fost înlocuită cu alta, în care numărul victimelor s-a redus la 1,5 milioane, dar numărul evreilor uciși a rămas tot la 6 milioane). Și tot în țările creștine, instituții asemănătoare CNCD-ul nostru te amendează dacă spui că sodomia este un păcat.
Nu de islamiști îmi este mie teamă, ci de pretinșii conducători creștini!
Vă fac o mărturisire care desigur o să îmi atragă oprobriul comunităților LGBT. În vara anului 1979 am arestat 4 homosexuali! Pe toți într-o singură săptămînă, pe cînd eram procuror la sectorul 4 (în prezent 3) și supravegheam circumscripția 9 de miliție (în prezent secția 12 poliție). Pe primul, l-am arestat întrucît făcea prozelitism; pe următorii doi, prozeliți, i-am arestat întrucît după ce s-au dus în locuința primului unde s-au distrat în felul lor, au bătut măr gazda, l-au legat și l-au jefuit de tot ce era de valoare; iar pe ultimul l-am arestat fără nici o legătură cu primii, într-un alt dosar, pentru mărturie mincinoasă.

Am intrat în acest fel (al anchetei) în lumea lor și cu zeci de ani în urmă, am tras unele concluzii pe care mi le amintesc și acum. În primul rînd, am constatat că sînt extrem de ușor de anchetat, stăteau cu capul aplecat și răspundeau sincer la toate întrebările, în al doilea rind sînt persoane sensibile, multe cu calități artistice și culturale (cei mai celebri homosexuali din România de acum 4-5 decenii erau, nu stiu de ce, balerini, au fost și scriitori, este homosexual Elton John, un cîntăreț pe care l-am apreciat foarte mult dar în prezent, din motive pe care unii ar considera că țin de discriminarea sexuală, nu-l mai suport. Astea sînt concluziile pozitive, dar sînt și celelalte. Homosexualii sînt lași (văd că în unele țări se discută despre acceptarea homosexualilor în armata regulată – treaba lor, nu mă interesează, dar nu i-aș sfătui), mulți își schimbă mult mai des partenerii decît cuplurile normale, sînt extrem de geloși și ucid din acest motiv mult mai des decît în aceleași cupluri normale. Și mai sînt unii, nu știu cît sînt ei homosexuali convinși, dar care practică această deja această meserie pentru a-și jefui sau șantaja partenerii.
În scurt timp, în tot mai multe țări creștine homosexualitatea a fost legalizată, apoi căsătoriile între homosexuali au fost acceptate, apoi homosexualilor li s-a acordat dreptul de a înfia copiii altora (cînd mă refer la homosexuali, includ aici și lesbienele). Totul, sub ochii pasivi ai creștinilor.
Voi fi criticat și pentru asta, dar eu consider homosexualitatea nu ca pe o stare de normalitate, cum se induce ideea, ci ca pe o boală. Ca și zoofilia, ca și pedofilia, ca toate aberațiile sexuale contra naturii. Mitingurile organizate de LGBT au efecte negative, afectează moralitatea, atrag prozeliți – dar sînt aprobate de autorități.
Mai sînt unii bolnavi psihici, obsedații de pedofilia pe internet – ei stau în cămăruța lor și se uită ca tîmpiții la filme sau fotografii, făcute de alții, cu copii (fete sau băieți) în pielea goală. Ei nu fac rău nimănui, nici nu ultragiază opinia publică, precum găștile LGBT, dar totuși, cînd li se găsesc în calculator filmulețele sau pozele, repet, făcute de alții, sînt arestați. Nu este evident că suferă de afecțiuni psihice? Și atunci, de ce în loc să fie internați, sînt arestați? Sînt cumva asimilați dizidenților din vremurile trecute?
Fragment din articolul "Țară de vite (IV)"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.