După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 12 octombrie 2017

Lidl a mai dat jos o cruce. În Italia, simbolul creștinătății a fost eliminat de pe un afiș. Primar: „Dacă aceste cruci vă deranjează atât de mult, puneți măcar o altă imagine, dar vă rog, nu ne distrugeți țara!”

Lidl a mai dat jos o cruce. După produsele grecești de pe etichetele cărora au zburat  peste noapte crucile, nemții de la Lidl au eliminat și din Italia cel mai important simbol religios al creștinătății, scrie ziarul Il Giornale, potrivit ActiveNews.ro.

Strategia de marketing implementată de Lidl cu produsele grecești a fost aplicată și în Dolceacqua, un mic sat medieval din provincia Liguria. Așa că în afișele aflate lângă casele de marcat, pe care era imaginea Bisericii  Sant'Antonio Abate, o bijuterie locală, clopotnițele au fost lăsate fără cruce. Afișul era, de fapt, o reprezentare, la scară mare, a uneia dintre cele mai populare cărți poștale, care ar fi fost reprezentată și într-un tablou de Monet.
 
Reacția primarului din Dolceacqua a fost una pe măsură. Fulvio Gazzola a adresat o scrisoare conducerii gigantului alimentar, amenințând că îi va da în judecată dacă nu vor pune crucile la loc. „Ați dat jos crucea de pe Biserica din Dolceaqua pentru a nu leza clientela voastră musulmană. Dacă aceste cruci vă deranjează atât de mult, puneți măcar o altă imagine, cu orice, cu un castel, dar vă rog, nu ne distrugeți țara!”
 
„Înțeleg că nu doresc să rănească sensibilitatea celor care aparțin altor religii - adaugă primul edilul italian- dar trebuie să fie corecți și, mai presus de toate, să nu penalizeze pe nimeni”.

Primarul mai spune că, „dincolo de faptul că țara noastră are rădăcini creștine, nu sunt de acord să retușem o fotografie, prezentând o imagine falsă a orașului nostru”.

Lidl a răspuns, precizând că este vorba de o neînțelegere  și a cerut scuze primarului. De asemenea, au promis să înlocuiască fotografia: „Imaginea cu Biserica din Dolceacqua a fost achiziționată dintr-o bază de date foto, fiind tiparită și afișată lângă casele de marcat. Nu ne-am dat seama că imaginea achiziționată nu avea  cruci.  Nu este nici o strategie de marketing, ci o eroare pentru care ne cerem scuze atât clienților cât și locuitorilor Dolceacqua”, s-au justificat cei de la Lidl.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.