După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 24 octombrie 2017

Seară Studențească de Q&A la Biserica Vox Domini Timişoara

Salutare dragi studenți!

În urma „multelor și fainelor” întrebări pe tema relaționarii dintre el și ea, întrebări ce au fost lansate la Seara Studențească de miercurea trecută, vom organiza, la cererea studenților, o seară special dedicată pentru ÎNTREBĂRI și RĂSPUNSURI.

Cum se va desfășura ?
Vom avea ca invitați: 2 cupluri căsătorite (cu experiență) :)) pe care le vom stoarce de informații și vom încerca să le încurcăm cu cele mai grele întrebări!

Ce puteți face voi ?
În primul rând să fiți pe acolo :)) până atunci puteți trimite întrebările voastre la Andrei pe adresa de mail: andreistroca@gmail.com până pe data de 23 oct. inclusiv, adică până Luni, asta în cazul în care întrebările voastre nu se află cumva în lista celor 18 întrebări, deja existente pe listă, la care vom încerca să răspundem.

Va exista și ceva mâncărică ? 
Dap vom avea și ceva de „gustărit” și la începutul întâlnirii cât și la final :) veniți de „gustăriți”!


Listă întrebări:
1.Cum să îmi dau seama că este voia lui Dumnezeu să încep o relație cu el/ea?
2.Cum îmi dau seama dacă îi place și lui/ei de mine?
3.De unde știu dacă suntem compatibili?
4.Cine face primul pas?
5.Ar trebui o fata sa ăi spună baiatului ca îi place de el?
6.Ce presupune primul pas?
7.Cum știu dacă sunt fluturași în stomac sau true love?
8.Cand trebuie să vorbesc cu el/ea despre asta?
9.Cum știu dacă este aleasa/alesul?
10.Ce mă fac dacă îmi plac mai multe fete/mai mulți băieți?
11.Ce mă fac dacă mă plac mai multe fete/mai mulți băieți?
12.Ce mă fac dacă nu-i place de mine?
13.Cum îmi dau seama dacă este serios/ă?
14.Cum îmi dau seama dacă este credincios/ă?
15.Ce să fac dacă părinții lui/ei nu mă acceptă?
16.Ce să facem dacă ne placem, dar nu suntem atrași fizic unul de celălalt?
17.Ce putem face dacă ne placem, dar nu suntem compatibili?
18. De ce nu ar trebui să te implici în relații intime înainte de casătorie? Cum răspunzi la această întrebare fără Biblie?

Îmi place de el/ea. Cum să îi spun asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.