După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 26 octombrie 2017

Tendința care se propagă în întreaga Europă. Cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume elimină CRUCILE de pe produse: "Imaginile editate sunt demonice". Reacția reprezentanților bisericilor creștine

Cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume elimină crucile creștine din fotografiile de pe ambalajul unui produs. 

Nestle folosește o imagine a faimoaselor cupole albastre ale Bisericii Învierii de pe insula grecească Santorini pentru ambalarea iaurtului, anunță lifesitenews.com, potrivit site-ului ActiveNews.ro.

Dar, recent, compania cu sediul în Elveția a început să comercializeze iaurtul fără imaginea crucilor.

Este o tendință care se propagă în întreaga Europă secularizată, retailerul francez Carrefour, compania grecească de produse lactate Mevgal și lanțul german de supermarket-uri Lidl amputând, de asemenea, digital crucea creștină.

Un purtător de cuvânt al celor de la Lidl a încercat să explice ștergerea crucii prin referirea la toleranța spirituală. „Evităm folosirea simbolurilor religioase pentru că nu dorim să excludem credințele religioase".

Nestlé, Mevgal și Carrefour nu au emis nicio declarație privind ștergerile crucilor.

Cetățenii creștini ortodocși ai Greciei sunt împotriva acestei cenzuri. Departe de a fi doar un artefact simbolic gol, care ar face ca crucile amputate să fie doar inexacte din punct de vedere istoric, Crucea ca emblema centrală a Ortodoxiei sfinte în Grecia nu este doar o reprezentare a inimii culturii grecești, ci un simbol primar al identității naționale.

Liderii ortodocși din toată Grecia solicită boicotarea oricărei companii care elimină „semnul și imaginea crucii".

Episcopia din Thira a condamnat ceea ce a numit „profanarea comercială" a bisericilor sale. „Falsificarea imaginii fotografice a unei biserici sfinte nu poate fi tolerată din motive de oportunitate politică sau comercială", se arată într-o declarație oficială. „Dimpotrivă, ea trădează lipsa de respect pentru integritatea și sfințenia monumentelor și, din păcate, lipsa educației".

„Dacă, în calitate de greci, acceptăm cu ușurință astfel de argumente de „corectitudine politică" sau „multiculturalism" pentru a distorsiona respectul credinței și culturii noastre", au avertizat aceștia, „scuze similare sunt de asemenea folosite de statele păgâne pentru a justifica defăimarea din bisericile creștine ".


Arhiepiscopul ortodox Gregorios al Marii Britanii a caracterizat cenzura drept „un act imoral". „Ei au rănit creștinii - nu numai grecii pentru că era o biserică greacă, ci toți creștinii", a spus el. „Sper că mulți alții vor protesta împotriva acestei decizii stupide".

Mitropolitul Ignatie Lappas din Tesalonic a numit imaginile editate „demonice" și a declarat că Grecia este discriminată, deoarece nu este suficient de puternică pentru a se răzbuna.

Un purtător de cuvânt al Bisericii Ortodoxe Grecești din Atena a declarat că o întâlnire specială a Sfântului Sinod a fost chemată pentru a discuta această cenzură corporativă a creștinismului.

Catolicii s-au alăturat protestului ortodox. Cardinalul Cardinal Dominik Duka din Praga a cerut condamnarea lui Lidl printr-o scrisoare trimisă ambasadorului grec. Referindu-se la democrația și filozofia grecească ca fundamente esențiale ale civilizației occidentale, Duka a spus că „ignoranța și suprimarea expresiei lor externe a mărcilor arată că există priorități pe care unii oameni de afaceri le au."

„Ironia, bineînțeles, este că îndepărtarea Crucii este o distrugere a diversității, refuzând să recunoască importanța istorică, culturală și religioasă a simbolului", a subliniat Dr. Thomas D. Williams de la Breitbart.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.