După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 1 octombrie 2017

Viorel Iuga 🔴 Mulţumesc pentru sfaturi, dar familia, oricum am vrea să întoarcem lucrurile, nu se poate întemeia decât prin uniunea liber consimţită a unui bărbat cu o femeie...

Mi-am dat seama că am câteva probleme majore. 

Îmi place sau nu, gândesc, discern, aleg, urăsc, iubesc etc. Pe lângă acestea, îmi este tare greu să tac. Când mă exprim, deşi aş şti să mint, nu mă simt confortabil. Conştiinţa mi-a devenit sclavă adevărului. Realizez că astăzi, spunând adevărul, mai ales adevărul despre familie, deranjez pe mulţi, dar ce să fac? Sfătuiţi-mă cum este mai bine: să nu mai gândesc? Să nu mai aud, să nu mai cred şi să nu mai aleg Adevărul? Să accept în mod naiv toate anomaliile servite de media controlată de agenda LGBT şi ateistă? Să înghit, uşor sau forţat, toate minciunile care încearcă să mi le toarne pe gât „progresiştii” şi „emancipaţii”? Să cred ce vreau, dar să tac şi să mă comport fără a deranja pe cineva? 

Aş fi vrut să aştept sfaturile voastre înţelepte, dar conştiinţa mă presează să cred Adevărul, să trăiesc în Adevăr şi să îl mărturisesc. Frumos, dar ferm, mi-a reamintit că alegând să nu îi supăr pe unii, Îl voi supăra pe Dumnezeu. Cum supărarea lor mi-o pot permite, dar a Domnului nu, voi continua să trăiesc în Adevăr, să iubesc Adevărul şi să îl mărturisesc.

Ps. Mulţumesc frumos pentru sfaturi, dar familia, oricum am vrea să întoarcem lucrurile, nu se poate întemeia decât prin uniunea liber consimţită a unui bărbat cu o femeie.
Viorel Iuga

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.