marți, 7 noiembrie 2017

Cristian Ionescu 🔴 Hollywood – Confuzie între mimă și realitate

Într-un mediu inflamat de corectitudinea politică, zidul protector al ipocriziei liberale, este greu să gândești, darămite să mai și spui adevărul.
Totuși, pentru că modelul cinematografiei în general – în special cea americană, Hollywood – a devenit motorul cultural care definește standardul (i)moral al societății, mă voi încumeta să observ, poate și să comentez câte ceva.
Să mă scuzați toate surorile, femeile în general, credeți-mă că nu sunt misogin, n-am cum să fiu cu nevastă, zece fete și două nepoțele!
E adevărat, nu cred în prostiile culturale promovate de liberalismul modern, adică egalitate și echilibru absolut între genuri.
Și cine – cică, adică loc de făcut cu ochiul – sunt campionii mișcării feministe? Actorii, actrițele, producătorii, în general industria cinematografică! Ei produc filme cu care luptă și dă-i și luptă împotriva tuturor fobiilor, discriminărilor, nedreptăților și inegalităților!
Bine, aderența acestor… interesanți (a se citi măscărici) la cauzele liberale este notorie pentru superficialitatea ei.
Îmi aduc aminte că vreo 15-20 de ani în urmă era la modă pentru mulți actori să stea câte o noapte (câteva minute până erau filmați ca să-i dea la news) cu homeless în cutiile lor de carton ca să arate cât de mult le pasă! Mă întreb și acum de ce nu-i duceau în casele lor să-i țină măcar o zi…
Prin natura sa, Hollywood este cea mai ipocrită platformă, dar din păcate și cea mai eficientă de setare a mentalității colective.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.