După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 1 noiembrie 2017

Florin Ianovici 🔴 Mulțumesc lui Dumnezeu pentru omul de lângă mine, tovarășul de viață, de jug, omul care îmi ține mâna la bine și la greu...

Împreună

Mai înainte de toate să îl ai pe Dumnezeu în inimă. Când inima merge înainte, viața o urmeză. Cu o singură condiție: inima ta să îi aparțină Lui.
Mai apoi să ai un om care să te țină de mână. Viața e un drum plin de suișuri și coborâșuri și ai nevoie de o mână care să te sprijinească. Dar și atunci când drumul e lin și frumos ai nevoie de o mână. Ca să împărtășești.
Mulțumesc lui Dumnezeu pentru Domnul Isus Hristos, Împăratul inimii noastre.
Mulțumesc lui Dumnezeu pentru omul de lângă mine, tovarășul de viață, de jug, omul care îmi ține mâna la bine și la greu.
Astăzi Mina mi-a dăruit o poezie.

IUBIREA MEA....
Iubirea mea cu iz transcedental
Privesc la tine acum şi peste veacuri, 
Dar într-un punct de-a dreptul cardinal,
Mă podideşte plânsul şi n-am lacrimi.

Îţi văd uzura vremilor trecute
Privind spre Dumnezeu fără să ceri.
Ai vrea să dai, că timpurile-s scurte
Şi vei vedea ce ţi-o fi dat să iei.

Iubirea mea, a început sfârşitul.
Pământul ne învârteşte mult prea tare.
Când luăm în braţe orice bucurie, 
La scurtă vreme arde şi ne doare.

Tu ai văzut că a îngheţat condeiul?
Trăirea de acum nu are nume.
Şi-n jocul ăsta, neînţeles al vieţii
Se vede poarta dincolo de lume.

O să ne pară bine pentru toate, 
De tot destinul ăsta care doare
Şi ne împinge pe cărarea strâmtă
Păşind din întristare în întristare.

Iar eu...mă clatin. Tu mă ţii de mână.
Din când în când mă uit în ochii tăi,
Să mă întăresc citind din nou povestea
Pe care Dumnezeu a pus-o-n ei.

                                Mina Ianovici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.