După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 3 ianuarie 2018

Cum s-a adaptat familia Bodnariu în România, după coșmarul Barnevernet: „Dumnezeu ne-a binecuvântat peste așteptările pe care le aveam”

În 2016, numele familiei Bodnariu era sinonim cu Barnevernet, sistemul  Protecție a Copilului din Norvegia, care le-a luat copiii cu forța. Mai mult decât oricând, Cazul „Bodnariu” a scos la lumină abuzurile Barnevernet din Norvegia, aducând o imagine reală a acestei instituții. 

Familia mixtă româno-norvegiană Bodnariu a reușit să câștige lupta cu acest sistem, copiii  au fost redați părinților și toți au revenit în România. De un an și jumătate  își duc traiul liniștit, în cea mai mare discreție într-o localitate din județul Brașov.

La un an și jumătate după recuperarea copiilor preluați din familie de Protecția Copilului din Norvegia și stabilirea în România, familia Bodnariu este încă în proces de adaptare și susțin că România este pentru ei o binecuvântare.

Rămași fără cei cinci copii, luați de lângă părinți de Serviciul de Protecție a Copilului din Norvegia, Barnevernet, soții Bodnariu și-au recuperat în 3 iunie 2016 toți cei cinci copii. La scurt timp după întoarcerea micuților în familie, Marius și Ruth Bodnariu au venit în România și nu au mai plecat. În plus, familiei Bodnariu i s-a născut în România cel de-al șaselea copil. La un an și jumătate de la stabilirea în România, Marius Bodnariu susține că familia sa este încă în proces de adaptare. „Nu știam sigur la ce să ne așteptăm, dar acum uitându-ne înapoi vedem că Dumnezeu ne-a binecuvântat peste așteptările pe care le aveam”, a declarat Marius Bodnariu. Acesta a declarat că în primul an nu a îndrăznit să dea copiii la școală, el și soția sa ocupându-se de copii timp de un an în regim home school. 

„Ne-a fost teamă să îi dăm încă din primul an la școală aici. Am făcut școala acasă, destul de avansată și asta le-a priit foarte bine, iar în toamna aceasta i-am dat la școală. Am avut emoții. Aveam opțiune o școală privată în Brașov unde am fost anul trecut câte două zile pe săptămână. Am vrut să îi dăm acolo și să mai așteptăm un an, dar ne-am luat inima în dinți, i-am dat la o școală publică și e foarte frumos. S-au integrat bine, le place”, a declarat Marius Bodnariu, care susține că este pregătit și să înceapă să lucreze. „Am început să mă orientez. Încă nu am început ceva. Încă ne mai ia ceva timp cu copiii pentru școală, cu temele, cu româna, dar încep să simt că pot. Am preferat să investim timpul acesta în ei. Ne bucurăm”, a mai declarat Marius Bodnariu pentru Adevărul. 

Continuarea pe www.activenews.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.