După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 2 februarie 2018

Corectitudinea politică generează blasfemii fără precedent în istorie: CEDO a DECIS că Iisus şi Fecioara Maria pot fi FOLOSIŢI în RECLAME

O decizie neaştepată vine din partea Curţii Europeane a Drepturilor Omului unde stabileşte că Lituania a amendat în mod nejustificat o companie care îşi promovase produsele vestimentare folosindu-se Iisus şi Fecioara Maria, scrie Evenimentul Zilei.ro.

Curtea de la Strasbourg a decis că autorităţile lituaniene „au pus pe primul loc protecţia sentimentelor persoanelor religioase, fără a lua în calcul în mod adecvat dreptul companiei la libertatea de expresie”, notează The Baltic Course.
Firma a promovat haine create de designerul Robert Kalinkin. În materialele publicitare  apar un bărbat cu parul lung şi o femeie în rochie albă care aduc a Iisus şi Fecioara Maria.
Iată mesajele din reclamă: „Iisuse, ce blugi ai!”, „Maria, ce rochie ai!”, „Maica Domnului, ce rochie ai!” şi „Iisuse şi Maria, ce haine purtaţi!”.

Inspectoratul de Stat pentru Produse Non-Alimentare din Lituania a amendat compania care beneficia de pe urma campaniei publicitare. De asemenea, mai multe instanţe din Lituania au decis că anunturile încalcă morala publică.

Curtea Europeana a Drepturilor Omului (CEDO) a decis că „reclamele nu par să aducă jigniri gratuite şi nu par profane, nu instigă la ură în baza motivelor religioase şi nu atacă nicio religie într-o maniera gratuită”.
În concluzie: CEDO lasă să se înţeleagă ca Iisus şi Fecioara Maria pot fi folosiţi în reclame.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.