După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 14 februarie 2018

Simbolurile sodomiei pe podiumurile modei de lux: Casa Burberry, în sprijinul comunităţii LGBT prin creaţii vestimentare şi donaţii substanţiale...


Creatorul de modă Christopher Bailey, aflat la ultima sa prezentare de modă pentru casa Burberry, a creat un tartan - element emblematic al acestui brand vestimentar - în culorile curcubeului şi a dedicat această colecţie comunităţii LGBT, au anunţat luni reprezentanţii companiei britanice, relatează AFP. 

"Ultima mea colecţie pentru Burberry este dedicată - în semn de sprijin - unora dintre cele mai bune organizaţii care îi susţin pe tinerii LGBTQ din lumea întreagă (...) Forţa noastră şi creativitatea noastră rezidă în diversitatea noastră", a subliniat Christopher Bailey într-un comunicat. 

Prezentarea va avea loc pe 17 februarie în cadrul London Fashion Week (Săptămâna modei de la Londra). Christopher Bailey, în vârstă de 46 de ani, îşi va lua la revedere de la admiratorii brandului Burberry, pe care l-a întinerit şi dinamizat, contribuind decisiv la transformarea acestuia într-un veritabil gigant al modei de lux, pentru care a început să lucreze în anul 2001. 

În plus faţă de noul tartan, care se îndepărtează de culorile sale obişnuite - bej, alb, negru şi roşu - ce a fost integrat în noua sa colecţie, casa Burberry a precizat că a făcut donaţii în beneficiul a trei organizaţii care sprijină şi ajută comunitatea LGBT (lesbiene, gay, bisexuali, transgen şi queer). AGERPRES

Vezi și:

Ideologia transgender a luat mințile și creatorilor de modă: Prezentare șocantă de fuste și pantofi cu tocuri bărbăteşti pentru primăvara lui 2018 (VIDEO)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.