După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 14 martie 2018

Activist LGBT Masha Gessen: INSTITUȚIA CĂSĂTORIEI NU AR TREBUI SĂ EXISTE! NOI MINȚIM SPUNÂND CĂ ACEASTĂ INSTITUȚIE NU SE VA SCHIMBA



REPORTER: Masha, tu ai fost căsătorită!
M. GESSEN: Corect!
REPORTER: De fapt, ai trecut prin multe! Probabil ar trebui să ne vorbeşti despre experienţa ta.

M. GESSEN: Ei bine, Ben, dacă ţi se pare că mariajul este costisitor, incearcă divorţul! 
Sunt de acord, este la mintea cocoșului că şi noi ar trebui să avem dreptul să ne căsătorim, dar în aceeași măsură eu cred că este tot la mintea cocoșului că INSTITUȚIA CĂSĂTORIEI NU AR TREBUI SĂ EXISTE ... aceasta îmi cam dă de furcă, iar acest lucru se datorează în parte faptului că lupta pentru căsătoriile homosexuale implică la modul general a minți despre ce vom face noi cu instituția căsătoriei, odată ce ne obținem dreptul. Pentru că NOI MINȚIM SPUNÂND CĂ ACEASTĂ INSTITUȚIE NU SE VA SCHIMBA. Aceasta este o minciună! Instituția căsătoriei se va schimba, trebuie să se schimbe și încă o dată, eu cred că nici nu ar trebui să existe.


Nu-mi place să iau parte în crearea unor ficţiuni despre viaţa mea, nu aceasta a fost intenţia mea atunci când am decis să-mi asum public orientarea sexuală acum 30 de ani! Eu am 3 copii care au mai mult sau mai puţin 5 părinţi şi nu înţeleg de ce copiii nu ar putea avea legal 5 părinţi! Nu văd de ce ar trebui să alegem doar 2 dintre aceşti părinţi şi să-i transformăm într-un cuplu consacrat. Pentru că între noi, cei 5 părinţi, există două grupuri distincte cu două cetăţenii diferite ....
REPORTER: Explica-ne mai pe larg, pentru că ce spui este un pic confuz pentru noi.
M. GESSEN: M-am căsătorit în Massachusetts cu partenerul meu care este rus, fostul meu partener de fapt, cu care am 2 copii: unul adoptat, iar celălalt născut de mine. Ne-am despărţit doi ani mai târziu şi după alţi câţiva ani mi-am întâlnit noua parteneră care tocmai născuse, tatăl biologic al copilului ei fiind fratele meu. Tatăl biologic al fetei mele este un bărbat care trăieşte în Rusia, pe care şi fiul meu adoptat îl consideră de asemenea tată. Aşadar noi, cei 5 părinţi împărţiţi în 2 grupe, avem 2 cetăţenii diferite.
Iar eu îmi doresc cu adevărat să trăiesc într-un sistem juridic care să poată oglindi acest tip de realitate şi nu cred că acest lucru este compatibil cu instituţia căsătoriei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.