După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 27 martie 2018

Poliția „neutralității de gen” lucrează intens la îndoctrinarea studențiilor: Un celebru colegiu american pentru femei le cere profesorilor să nu mai utilizeze cuvântul… „femei”

Feminismul gustă azi din propriul medicament: cuvântul „femei” a devenit indezirabil într-o școală dedicată lor

Un colegiu de arte destinat exclusiv femeilor din statul american Massachusetts le cere cadrelor didactice să nu mai utilizeze cuvântul „femei” în sălile de clasă și să îl înlocuiască prin termenul de gen neutru „students” (echivalentul românescului plural de gen masculin „studenți”).
Profesorii de la Colegiul Mount Holyoke au primit instrucțiuni să evite afirmații precum „toate suntem femei aici” sau referirile la „cele două genuri” ca parte a unui document intitulat Inițiativa pentru Predare și Învățare (Teaching & Learning Initiative).
„Ghidul de susținere pentru Studenții Trans și Non-Binari” a fost creat de conducerea unității de învățământ pentru a promova la Mount Holyoke un mediu „neutru din punct de vedere al genului”, conform website-ului CampusReform.org.
Colegiul urmărește astfel să oficializeze o „abordare intersecțională” în sălile de clasă prin „conștientizarea multiplelor forme de opresiune și privilegiu cu care fiecare individ se confruntă și cum acestea interacționează unele cu altele.”
Deși Mount Holyoke își păstrează misiunea istorică de a fi un colegiu pentru femei, afirmă documentul citat, de asemenea recunoaște că înțelesul termenului „femeie” este în permanentă schimbare:
„Binaritățile tradiționale bărbat-femeie sunt astăzi contestate de acele identități de gen care nu sunt conforme cu biologia lor.”

Mount Holyoke: de la reper în istoria feminismului…

Colegiul Mount Holyoke nu este o școală oarecare: fondat în 1837 sub denumirea de „Seminarul pentru Femei Mount Holyoke”, colegiul și întemeietoarea acestuia, Mary Lyon, sunt considerați printre cei mai importanți inovatori în domeniul educației femeilor. Școala are astăzi 2.300 de studente venite din mai multe țări iar în 2011–2012, Mount Holyoke a fost una din instituțiile de educație care a dat cele mai multe Burse Fulbright, conform cu Chronicle of Higher Education.
Printre absolventele MH se numără Emily Dickinson – una dintre cele mai importante poete americane, Frances Perkins – prima femeie ministru în SUA și ministrul muncii cu cel mai lung mandat (1933-1945) și Elaine Chao, ministrul Transporturilor în Administrația Trump.

… la Poliția „neutralității de gen”

Conducerea Colegiului a desemnat persoane care să se ocupe de „incluziunea de gen”, scrie FoxNews, conform căruia orice persoană „născută biologic femeie” poate aplica pentru școlarizare, însă persoana „născută biologic bărbat” poate fi înscrisă doar atunci când se identifică drept femeie! Întrucât acest pasaj din „ghidul de incluziune” este intraductibil, vi-l oferim în original pentru a fi înțeles în context:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.