luni, 4 septembrie 2017

Lidl cenzurează crucea de pe produse, dar n-are nicio problemă cu semiluna islamică

Știrea că retailer-ul german Lidl a eliminat crucile de pe ambalajele unor produse grecești a stârnit vii reacții în mediul online, atât în România cât și în Europa.
Compania s-a scuzat, argumentând că evită „utilizarea pe ambalaje a simbolurilor religioase pentru a păstra neutralitatea față de toate religiile, iar dacă măsura a fost percepută diferit cerem scuze celor care au fost șocați”.
Realitatea este însă, cu totul alta. Un român aflat în străinătate a publicat pe o rețea de socializare o imagine cu o promoție realizată de Lidl Cehia, în care compania folosește, fără a fi obligată, semiluna islamică pentru a ilustra Orientul.
Mai precis, compania a decis să uziteze acest simbol islamic - binecunoscut românilor de pe vremea „parteneriatului” cu Imperiul Otoman, deși poate nu toate produsele din campanie au legătură cu islamul.  Aceeași situație s-a petrecut și-n Italia, cu aceeași campanie.
Continuarea pe www.activenews.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.