După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 11 februarie 2018

NEW‼️ Meditație biblică nepublicată a pastorului Richard Wurmbrand: Fiul lui Dumnezeu

Suntem onorați pentru acceptul primit din partea fratelui Mihai Wurmbrand de a publica în portalul NewsNet Creştin o serie de meditații nepublicate ale pastorului Richard Wurmbrand:

Stimati frati si stimate surori,
  
Scrisoarea alaturata contine a meditatie nepublicata a tatalui meu, pastorul decedat Richard Wurmbrand. Pe pagina de web: 
www.asociatiacrestinasabinawurmbrand.ro, veti putea citi multe marturii ale crestinilor persecutati sub communism (unii au facut peste 15 ani de inchisoare.) Acesti crestini, acum unii in virsta de peste 80 de ani sunt ajutati de aceasta asociatie crestina. Marturiile lor sunt hrana spirituala incurajind sufletul fiecarui crestin.
      
Va rog sa cititi aceste marturii si copiilor din familia sau biserica voastra.
      
Aceasta asociatie continua lucrarea caritabila inceputa de tatal meu Richard Wurmbrand si mama mea Sabina. Asociatia Crestina Sabina Wurmbrand ajuta orfani, multi crestini in virsta care au suferit ani de zile in inchisorile comuniste in diverse tari din estul Europei si din Asia si copii dezavantajati din liceul Richard Wurmbrand in Iasi.
        
Daca doriti sa daruiti pentru aceasta lucrare, pe pagina de web veti gasi datele bancare cit si un buton intitulat - Donate - pentru daruri prin carti de credit. Pentru a ajunge la pagina de web dati click pe linkul de mai sus. Deasemeni daca sunteti interesati in aceasta lucrare va rog sa raspinditi scrisorile noastre in bisericile din care faceti parte.
       
      

Pace, 
      
     Mihai Wurmbrand
Fiul lui Dumnezeu


Împăratul Valens, numit și ultimul împărat roman adevărat al Imperiului Roman (328-378 AD), a trimis un puternic slujbaș al său la episcopul creștin al orașului Cesarea, Sfântul Vasile cel Mare. Polițistul imperial l-a amenințat pe bătrânul episcop creștin cu deportarea dacă Vasile nu renunța la credința lui creștină. Vasile a răspuns, "unde poți tu să mă exilezi, când întregul pământ aparține Tatălui meu ceresc?" "Atunci îți vom confisca averea", a fost următoarea amenințare. "Mi-am adunat bogătiile în cer," a replicat Vasile. "Dacă ai o scară îndeajuns de înaltă, du-te și ia-le cu orice preț." Solul l-a amenințat în continuare, “vei fi ucis!' Vasile a explicat că această viață este foarte trecătoare și când cineva moare, o viață după moarte începe. "Știu că vouă creștinilor vă place să deveniți martiri, pentru a ajunge în cer. Mai degrabă te voi ține întemnițat în spatele ușilor ferecate și al zăbrelelor, cu mâinile și picioarele în lanțuri." A spus polițistul. Vasile a replicat, "prietenul meu Iisus, Fiul lui Dumnezeu, trece cu ușurință prin ușile bine zăvorâte ale închisorilor." Uimit, solul imperial exclamă, "nimeni nu a mai îndrăznit să-mi răspundă în felul acesta!" “Din păcate nu ai mai întâlnit înainte un episcop creștin" a fost răspunsul final al Sfântului Vasile.

Chiar înainte de a fi impus comunismul în țara mea natală, am fost pastor al uneia dintre cele mai mari biserici din București. Personalități importante, politicieni, scriitori, ambasadori, au vizitat biserica noastră. La acea vreme, mă aflam sub protecția guvernului Suediei. Două luni după ce regele Mihai a abdicat la sfârșitul lui decembrie 1947, poliția secretă comunistă m-a răpit de pe stradă, patru indivizi m-au îmbrâncit într-o mașină, apoi m-au aruncat într-o celulă solitară subterană unde am fost ținut timp de doi ani sub un nume fals. Aceasta s-a făcut astfel încât comuniștii să poată nega că am fost întemnițat.

Ambasadorul suedez a sfârșit prin a fi declarat persona non grata și expulzat din postul său din România, pentru că a insistat să fiu eliberat. Ministrul comunist de externe de la acea vreme, Ana Pauker, a pretins că am fugit cu fondurile misiunii creștine și ca rătăceam pe străzile din Copenhaga, Danemarca, cu buzunarele pline de banii furați. În acest timp eu eram supus torturilor și înfometării într-o celulă subterană, la 30 de metri sub cea mai turistică piață din București. Nici unul dintre ocazionalii turiști străini nu avea nici cea mai mică bănuială despre suferință intensă care exista sub picioarele lor. Comuniștii doreau să facă un mare proces-spectacol cu mine în rol de martor “vedetă” împotriva tuturor bisericilor creștine din țara noastră. Polițistul comunist care mă interoga, colonelul Dulgheru conducea reprizele de bătăi, torturi și interogatorii de-a lungul multor nopți. Călătorisem anterior în Marea Britanie și pomenisem despre faptul că vizitasem catedrala Westminster Abbey. Într-o noapte, ca un șarpe veninos pe punctual de a mușca, dintr-odată mi-a spus, “Îndrăznește doar să nu semnezi aceste mărturisiri (false), și precum bine știi, pot pune să fii împușcat ca și contrarevoluționar, chiar în această noapte!” Am răspuns, “Domnule colonel, s-ar putea să aveți o experiență unică. Da, puteți să mă împușcați. Puneți-vă mâna pe inima mea. Dacă ea palpită rapid arătând că sunt speriat, puteți fi încredințat că nu există Dumnezeu și nici viață veșnică. Dacă ea bate liniștită, ca și cum aș fi convins că mă voi întâlni cu Mântuitorul meu, atunci trebuie să luați în considerare că există Dumezeu și că există o viață veșnică.” “Ești nebun Wurmbrand sau Georgescu (numele fals sub care eram ținut) oricare ți-ar fi numele. Încă nu ai înțeles, ești în totalitate la mila mea și Mântuitorul tău, oricum l-ai numi, nu va putea niciodată să deschidă porțile închisorii? Ia-ți gândul că vei mai putea vreodată să vezi catedrala Westminster Abbey.” I-am răspuns cu calm: ”Iisus este numele Lui și este în puterea Lui să văd din nou Westminster Abbey.” Trântind ușa în timp ce ieșea, a ordonat să fiu supus la o nouă repriză de bătăi. Același impozant colonel comunist, intrând în conflict cu proprii tovarăși comuniști, a fost aruncat el însuși chiar in timp ce era imbrăcat ca ofițer al securitații, într-o celulă de închisoare. Dumnezeu mi-a îngăduit să ies din închisorile comuniste după ce am suferit în ele 14 ani. Eu și familia mea am fost răscumpărați în lumea liberă pentru 10000 de dolari și am ajuns să fiu invitat să predic în catedrala Westminster Abbey, la Londra.

Fiul Domnului ne este prezentat în cel mai miraculos mod în capitolul 3 din Cartea lui Daniel din Biblie. Trei bărbați credincioși au fost obligați să se închine în fața statuii unui zeu străin. Dacă refuzau îi aștepta o moarte sigură. Urma să fie aruncați într-un cuptor. În plus, cuptorul urma să fie incins de șapte ori mai tare ca de obicei. Cei trei evrei plini de credință au răspuns: " Iată, Dumnezeul nostru căruia Îi slujim poate să ne scoată din cuptorul aprins, și ne va scoate din mâna ta, împarate. Și chiar de nu ne va scoate, să știi, împarate, că nu vom sluji dumnezeilor tăi si nici nu ne vom închina chipului de aur pe care l-ai înălțat!." (Daniel 3:17-18) După ce au fost aruncați în cuptor "împăratul s-a înspăimântat.... El a luat iarăși cuvântul și a zis: "Ei bine, eu văd patru oameni umblând slobozi în mijlocul focului si nevătămați; și chipul celui de al patrulea seamană cu al unui fiu de dumnezei!. (Daniel 3:24-25) Dați lumii de știre că Domnul nostru Iisus este Dumnezeul care aduce mântuire și eliberare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.